sevimli sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 17:01

» Sevimli Aşkım benim Seni Okadar Çok Seviyorumki Sen Sevgilerin En yücesini Hak ediyorsun Birtanem Benim.

» Gül Kokusuyla, Bülbül Sesiyle, Sende Sevginle Benim Hayatımdasın Aşkım benim.

» Kalbimde Gözlerin Beynimde ismin bedenimde Sevgin geziyor Bebeğim.

» Anılar Yaşadıkca Sevgiler Paylaşıldıkça Çoğalır, Ben Seni Düşünerek yaşıyorum Birtanem.

» Seni Severek günümü geçiriyorum Sana Aşık Olarak ölmek istiyorum Canım benim..

» Seni ilk gördüğümde Anlamıştım Melek Olduğunu Ve Benim için Dünyaya Geldiğini.

» Sensiz Kalıcağıma Yunanlılarla Bir Arada Yaşarım Aşkım

» Seni O kadar Çok Seviyorumki Aldığım Nefes Tanelerinde Seni Ne kadar Çok Sevdiğimi Öğretiyorum Hücrelerime.

» Aşk Güzeli Sevmek Değil Aşk Sevdiğini Sevginle Güzelleştirmektir.

» Ben Güzele Güzel Derim Güzeli Anası Doğurmuşsa

» Seninle 1 gün değil 1 ömür değil 1 Kuşak Değil 1 Asır Değil 1 Ben olmak istiyorum

» Sevimli oLduğun Kadarda Güzelsin Bunu biLiyormusun? biLmiyorsan SöööLiyim Seni Çok Beğeniyorum

» Sevginle Doğdum Aşkınla Büyüdüm Bebeim Şimdi Seninle Yaşlanıyorum ve Ancak Seninle ölürüm Bunu unutma Gülüm.

» Sana Kendimi Hediye ediyorum Çünki Bedenimin içinde Sen Varsın Aşkın Sevgin Var Birtanem.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder