ezici mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:44

» Benim Oturduğum yerde Sizler Ancak temizlik yaparsınız.

» Kimse Benim Gibi Hayata Baş Kaldıramaz Kimse Benim Karşımda Bana laf Yapamaz!

» Ben Senin Yattığım yerlerde Köpeğimi Gezdiririm Aslanım.

» Benim Amaçlarım ve Yaptıklarıma Sizlerin Hayalleri erişemez.

» Alayına rest Kralına Gider Bizim Gidi Delikanlılar piskopat Kovalar Koçum.

» Senin gibi Budala Olucağıma Keto Gibi Sakat olurum

» Uzak dur çek elini benden senin gibi seviyesizleri bıraktım ben geride..

» Aptal olma ne olur akıllı ol Seninde Olur.

» Benimle Kaşık Atma Yarı Yolda Tıkanma, Açarım Bütün deliklerini itinayla

» Aşkı Bilmiyorsan Taşıma O Yüreği Bırak Elimi Alma ismimi…

» Sevmek senin neyine? bırak kalbimi artık uğraşma benimle!!!

» Dost dediklerimi vurdu bizi zamanıma acıyorum sana acıdığım gibi…

» Kimse için lüks değilsin parçaladım kalbimi artık benim değiLsin!

» eziklerin dünyasında her zaman ezen olmuşumdur.

» aşkım dedim olması seviyorum dedim olmadı senin gibi insafsız benim hayatımda artık imkansız!

» yollar kadar uzundur sabrım fazla zorlama asfalt olursun yolumda…

» evladım Olsan Sevmem, Toprağa Gömsem Toprak kabul etmez, Komşular gelse Kilere Saklarım Seni Tipsiz

Comments Posted (0)

Yorum Gönder