havalı mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 09:29

» Senin Havan kime Güzelim Seni Rüzgarımla Dağıtırım ne Havan kalır Ne civan

» Ben hayatı Havalı yaşamıy Severim alçaktan uçanları kontrol Ederim

» Bendeki havayı Sana Versem Türkiye Hava yolları iLe Kapışırsın Koçum

» Fazla hava yapma Bana Yanımda Olursun Madara

» Gecelerin Adamıyım Yavaş Yavaş Akarım Aleme, Gündüzleri ise havadan bakarım Cümle Elaleme.

» Ben Karlı havada Güneş Gözlükleriyle gezerim farkımı herkeze belli ederim.

» Sendeki Aşk benim hayvanlara Duyduğum Hayvan Aşkından Daha küçük Güzelim Yürüde Senide Görelim.

» Ben Hızlı Müzikle Harekete geçerim Arabesk Muzikle içini Deşerim

» Çok gaza gelmişsin belli kesin Sonradan bu Lpg Li

» Biz Bu Alemde Ne Kural tanırız ne Kural koyan tanırız Bizim Alemde Kurallar havaya Göre Girer Şekillere.

» Kum Gibi hayatına Su Olurum, Çamur gibi yaşarsın hayatını!

» Çıkar güneş Gözlüklerini Etrafa Bak Tosun hayat Toz pembe Değil, Ama Sen Bu Gidişle Pembe Olucaksın hayatın içinde.

» Havanı yerim yediğim havayı Sana Rüzgar olarak iLave Ederim.

» Fazla Orjinal Takılmaya Çalışma Yanımda Kolpa Olursun Ağlarsın Yolumda.

» Beni örnek Al Sözlerimi Asla, Hareketlerimi örnek Al fakat yapma sonra kramp girer orana burana

» Biz takım Elbiseyi Davetlerde Değil Günlük hayatımızda Giyeriz, Biz Sevdikmi Süslü Sevgilerle Değil Delikanlıca Severiz!

» Yenisin belli acele etme diğer dünyaya hemen gidersin arkamdan gel belki hayatı öğrenirsin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder