hiphop mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:58

» Sıgaramın Dumanı Hayatımın kadını Sözlerimin Sultanı Seviyorum Seni HipHop Deryası.

» Hiphop rap Kültürünü Anlayamaz Kimse Bizim Hayatımızın Adı Hiphop Olmuş Kültüre gerek yok Merak Etme!

» Sokak Lambaları Altında Sözlerim Sana Kaçma Sağa Sola Geliyor Bomba Gibi Sözler Kulağına iyi dinle tut kendini bir iple.

» Hayal Edemiyorum Muziklerde Seni Hiphopun Ateşinde Buluyorum Kendimi Hayatıma işledi Kalbimin Sözleri Seviyorum Hiphop Seni Al Benden Kalbimi.

» Hiphop ile dinlerim Dertlerimi Sözlerimle Dinletirim Derdimi Karşıma Çıkanı Delirtirim titretirim hiphop bu sözlerimi ezberletirim!

»Oyana Buyana Dönme Sözlerimi Duymamazlıktan gelme Kulak Zarın Patlar günün birinde Sonra Ağlayıp HipHop Deme

» Yalnızlığımla Gömülür Hayallerim Bir Seni Dinler Seni Severim Sözlerimi herzaman Sıraya Dizerim Hiphop Derim Senide Geçerim!

» Şaşkın şaşkın bakma bana hiphop bu kendini kasma boşuna rahat bırak kendini olucaksın 10 numara hiphopun ritmi eskimez asla!

» 1 2 3 Deme HipHopsuz Bir Hayat Seçme Renkleri Görmemezlikten Gelme HipHop Sana Gelir elbet günün birinde.

» Geceleri Sokaklarda Yankılanır Sesimiz Gündüzleri pistlerde Dans ederiz HipHop Bizim Tek Neşemiz Bırak Bize Biz Hallederiz

» Çek ELini Belini Tenini Yorma Boşuna HipHop Bu Herzaman 10 NUmara Biz Daha içki Sigara Şimdi geliyor Sözlerim Al bunuda Sok Kafana!

» Çakır Keyif Olmuşum Sözlerimle fazla benimle derinlere inme! geliyor şimdi sözlerim her zerrene hiphop yapmaz geri vites kimseye.

» Zincirlerimi Kırdım Kaçın Piyasadan HipHop geliyor Durmayın Numaradan, ne pop Ne rock anlamaz duygularımdan HipHop Alacak Aklınızı Durmadan!

» Hiphop dinle Sende gel benimle Dertten Kurtul Kederinle birlikte, Sözlerine Bur içindeki Parçalanmış gerçekleri Hiphop yazsın Hayatındaki SözLerini.

» İmzatı ben Atarım HipHop Vurur Damgayı, Sizler bizi Dinleyin Alın Hiphopun Tadını Şimdi Geliyor Sözlerim temizleyeceğim Piyasadan Alayınızı!

» Güneşi Seninle Sevdim yağmuru Seninle Soğuk Kış Gecelerinde Aklım hep Sende Sıcacık gülüşünle Kuruldun Kalbime HipHop Dinlerim Seni Düşündükçe.

» Ülkenin Dertleri bitmez kederleri Kalbim Seni Sevdi Tınlamaz Kimseyi, Ne Zam Ne Ekonomi Dinlemez Kalbim Sadece Bu Dünyada Bir Seni Birde HipHopu Seçtim.

» Uyuz olan müzik ritimlerine geliyor şebeke aç kulağını beni dinle elektiriğim 180 amperde çarpacam sözlerimi hepinizin güzel yerine hiphop geliyor kaçmasın kimse!

» Kısa Sözlerim yetecek hepinize elektirik gibi şok veririm gerekirse artist olanların aklını alırım her seferinde hiphopla oynanmaz bunu öğreneceksin ileride.

» Yana Yana gelince Darbe Olurum Sözlerim fazla üzülme bir gün senide dinlerim hadi şimdi toz ol güzelim hiphopla ben yalnızda giderim.

» Üzerim sözlerimle ağlardın duramazsın yerinde! hiphop bu koçum durduramaz hiç kimse sözlerim hepinize gelicek seve seve

» Bu Sözler Mc Onurdan herkeze Umarım beğenirsiniz Yenileri Gelicek Yakın Bir Süre içinde Sadece HipHop Dinle Sende Kal Bizimle

Comments Posted (0)

Yorum Gönder