ağır sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:05

» Seviyorum your eyes, cünkü onlar very nice, bir kere look at me, ondan sonra forget me, kalbim tik tak for you, cunku i love you .

» Agladıgmı Kimseye Söylme Anne Onlar Beni Kral biliyr Kızdmmı Dünyayı Yıkar Biliyor.Agladıgmı kimseye Söyleme Anne Onlr 1 kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!.

» Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

» Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik. Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ellere.

» Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin

» Bir gün sevgilim sordu a‏sk nedir diye… Biraz zaman istedim dü‏süneyim diye, ertesi gün gِordüm onu bir ba‏skas‎‎ı ile, kulag‎ına f‎ısı‎ldad‎m a‏sk izdiraptir diye

» ßeni Görüp Kendini Sınama…Sadece Görebildiğin Kadarım…Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım.

» Öyle bir yar severim ki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarım
ama dudağında ruj arkasında puşt görürsem anam avradım olsun benzin döker yakarım.

» Git bakalım ellere eller seni benim sevdiğim kadar sevebilecekmi benim sana
verdiğim değeri eller sana verebilecekmi?

» Haksızlık Önünde Egilmem Çünkü HakkımLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum ben Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde Sevdiklerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim!’

» Hele bir ışıklar sönsün ..Sular durulsun . Bıçak atacağım Dağın dikine .Kısa devre yapsın kalbim..Ellerim inatla dökülsün cıgaraya ..Sen beni o zaman Gör.Hele küssün meydan lar Kaldırımlara yağmur dökülsün Dağılsın Dişlerimde gülüşler .

» En Uzaktaysan ßen Yanındayım Sen AteSteysen ßen Kordayım ßirGün ßu Dünyadan Göçersen ßilki Senden Önce Ordayım Sonsuz aşkım.!

» SaKın üzmesin seni KarşıLıksız SevqiLer, baqrına taŞ basarsın aCıLar birqün diner. Giden qitsin aLdırma yanqınLarda söner.. SaKın dönüp bakma ardına KraL’Lar önde qider.

» Seni O kadar Çok Sevmişimki Zamanında Unutamıyordum Ya Şimdi? Evdeki Köpeğime Bakınca geliyorsun Arada Aklıma!

» Benim Gözüm Karadır Sevdiğime Değer Veririm Değer Verdiğimi Severim, Sen benim Değerimi biLmedin Şimdi Sokak Köşelerinde Değer Ara kendine Değersiz insan!

» Her Gecem Sana Bedduam İle geçiyor her Günüm Sana Lanet Edişlerimle Bitiyor Sildim Seni hayatımdan Beddualarımda ve Lanetlerimde yaşıyorsun.

» Beni üzdüğüm kadar bu hayatta o lanet hayatına giricek insanlarda beni üzdüğün gibi seni üzssün ozaman anlarsın belki sevmeyi ve üzülmeyi!

» Sen Benim için Artık Sadece Filmlerdeki 1 SaniyeLik Figüranlardansın ben Artık Hayatıma başrol Oyuncusu Arıyorum.

» Bana Kullandığın o ağır Laflar Dönüp Dolaşıp Sana Kdv Olarak geri Dönecek Sen Bunların Hesabını yaparken Ben Sana Gülüp Geçeceğim..

» O kadar Aciz Bir kişiliksin ki! Kendi Hatalarını görmeyecek kadar kör sevgiyi hak etmeyecek kadar nankörsün!

» Yüzüne tükürsem Yarabbi Çok Şükür Diyeceksin Bırakıp Gitsem Sadece Gülüceksin! Sen insan değilsinki Bunları Anlayasın!

» Beni Sen Hariç herkez Anladı Bir Sen Anlamadın Zaten Artık Anlama Senin Kapasiten Almaz Beni Sen Esnek Ol rahat Ol ben Bakıyorum Hayatıma Yaşıyorım Senden Daha Güzel alâ..

» Sen benim yemek Masamdaki Sinek Pisliği Olamazsın karaktersiz kişilik!

» Senin Adın Varsa benim Namım Var Senin Carizman varsa benim Şeklim var Senin Kalbin varsa benim Aslan Gibi Yüreğim var!

» Sen Vicdanınla Kal yalnız Bir Odada belki ozaman hatırlarsın insan Olduğunu Bu Fanii Dünyada rezil insan!

» Sen Tarifi imkansız bencil bir yaratıksın! seninle geçirdiğim zamana değil seninle geçirmeyi umduğum hayallerime acıyorum şimdi Pislik!

» Seni Şarkılarımda Değil Artık beddualarımda yaşatıcam Sana Aşk Değil Artık Nefret dolu bir kalp yaratacam!

» Senin Sözlerin Kalbimi Acıtsada benim Nefretim yetecek Sana Bunu Unutma!

» Kimseye Değil Bu Nefretim Sadece Kendime Sevmeseydim Olmazdı içimde Koca Bir Dünya Şimdi Cehennem Oldu Girme Yanarsın rezil Olursun Karşımda!

» Sen Cümlelerimde Bir nokta nefretimi yazdığım bir imla oldun çıktın hayatımdan hayallerde kaldın Şimdi geri

» Hayatında bir doğru yap kendini iyi hisset nefretim üzerinde beddualarım kalbini vurucak!

» Zamanı Bitirdim Artık Bakam Yüzüme birdaha Sana Son mektubum Bu Yıkıl Karşımdan Olmasın adın Hayatımda!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder