özlem mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:22

Gül Gül demiş bülbül güle Gül gülmedi gitti Bülbül güle,gül bülbüle yar olmadı gitti

Gelecekse beklenen beklemek güzeldir….Özleyecekse özlenen özlemek güzeldir….Sevecekse sevilen:İŞTE O HERŞEYE BEDELDİR……

Dünyada Güneşin doğmadığından Ateşin yakmadığından Suyun akmadığından Şüphe et ama… Benim Aşkımdan ASLA…BEBEĞİM.

sen hiç ölümün gölgesinde ölümü yaşadın mı bir garibin elinden tutupta ölüme rest çektin mi sen cilalı parlak yerlerde gezerken ben parçalanmış vucudumla hapishane köşelerinde güneşin doğuşunu bekliyordum….

Bak Arkadaş Seviyorsan Şunları Bil… Uzaktır Gidemessin Yakındır İstediğini Yapamazssın Güzeldir Erişilmezdir Sevdalısındır Dürüstçe Anlamazdır Tek İstediğin Yalnız Kalmaktır Onu Bile Çok Görürler Seni Anlamazlar Sen Bence Ne Yap Biliyormusun Arkadaş Yeterki Sev Tek Taraflı Olsa Bile Ebedi Sev Sevki Güller Utansın Kuşlar Kıskansın Ama Onu sev.

Hatırlamak gönül dağındaki gül kadar güzel ise , unutulmak hüzün dağındaki diken kadar acıdır.

Yarınlar umudumdu benim bugünlere düşmandım, yarınımdım sen benim bugünüm olamazdın ,yarınlar hic gelmedi,ben hep bu gunlerde kaldım

Kader beyaz kağıta sütle yazılmış yazı, elindeyse sıyır beyazdan beyazı. Tanrımdan umuyorum ki seni kaderime yazmış olsun…

sana olan sevgim bedenimdeki kanlarin hepsi bedenimi terk edince ve sana olan sevgim ben ölünce bitecektir!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder