komik özlü mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:46

» Aglama sevgilim, islaniyorum.

» Bahçeni temiz tut, çöpleri yan bahçeye at.

» Hem kalbimden çikmiyor, hem de kirayi vermiyorsun.

» Askimiza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim.

» Ne yanlis numara mi? Madem yanlis numara niye açiyorsun kardesim?

» Iki gönül bir olunca, samanligi polis basti.

» Tombul kizlarin rejimi hep yarin baslar.

» Beni takip etme, ben de kayboldum.

» Tahsil hayatim çok parlakti, hep yaldizli sifir alirdim.

» Yalan erkek için son siginaktir, kadin için ilk yardim.

» Kapi önünde ask yapma. Askin gözü kördür ama komsularin asla.

» Bir gün sismanlayip da dönersen geri, kalbimin kapilarindan sigabilirsen gir içeri.

» Askin gelisi, aklin gidisidir.

» Ask meraktan ötürü baslar, aliskanliktan ötürü devam eder.

» Erkeklerin gözleri, beyinlerinden daha çok gelismistir

» Ölüm çok tatli bir sey, bu yüzden hep sona saklanir.

» Çalismak eglencelidir, ama simdi eglence zamani degil.

» TV kullanma talimatini oku, genel kültürün artsin.

» Hiç bos vaktim yok, sabah aksam is ariyorum.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder