hasret mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:54

» Kime Tutunsam Da Kanamasa Avuçlarım

» Giderim Ben Umutsuzca Yelkensiz Gemi Misali Hasretin Vurur Beni Vefasız Bir Hançer Gibi Sanmaki Korkarım Ben ölümden.. Acı Ayrılıktan Korkarım Sensizlik Ne Demektir Bilemezsinki Ayrılıktan Acı ölümden Gerçek

» Simdi Saat Sensizligin Ertesi,yildiz Dogmus Gökyüzü Ayaydin,avutulmus Cocuklar Coktan Uyudu.bir Ben Kaldim Tenhasinda Gecenin,bir Avutulmamis Ben

» Elimde Denizden çaldığım Bir Midye Var. Denize O Kadar Uzak Ki Senle Ben Gibi Ama Aramızda Bir Fark Var O Denize Sen Bana Aitsin

» Hasretin öldürdü Beni ! şimdi Geceler çaresiz, Geceler Sensiz, Bir öpüşten Daha Sıcak şimdi Yağmur Damlası, Gelip Konar Dudaklarıma Sessiz. Söylemişmiydim Hasretin öldürdü Beni Hiç Sebepsiz

» Eğer Canın Sıkılıyorsa Gece Her Zamankinden Karanlık Gözüküyorsa Gökyüzüne Bak Ve Sabahı Düşün Inan Sabahı Bekleyen Tek Sen Olmayacaksın

» Bir Anımsın Okuyupta Bitiremediğim, Bir özlemsin Yalvarıpta Hükmedemediğim, Bir Sen Sensin Merhaba Deyipte Elveda Diyemediğim, Bir Tek Bildiğim Var Sensiz Ben Hiçim

» Yalnızlık Ne Mavi Derinlikleri Olan Denizlerde Nede Sıcak çöllerde Olmaktır, Yanlızlık Bu şehirde Seni Arayıpta Bulamamaktır

» Neden Bu Kadar Zor Seni Sevmek Ve Bulamamak Dokunmak Istedikçe Uzaklaşmak Düşündükçe Unutmak Neden Bu Kadar Zor Seni Sevdiğim Halde Söyleyememek Hep Birşeyler Gizlemek Sana Sahip Olacağım Yerde Seni Kaybetmek

» Bir Karanlik Geliyor Yokluğunun Ardından. Ne Zaman Güne$ Batsa Bu Son Gecem Diyorum. Vazgeç Yalan Dünyanın Köhne Saltanatından. Yeti$ir Bunca Keder Bunca Elem Diyorum. Bu Ne Bitmez Ayrılık, Bu Ne Bitmez özlem Diyorum

» Yalnızlık Gecelerin, ümit Bekleyenlerin, Hayal çaresizlerin, Yağmur Sokakların, Tebessüm Dudakların, Sen Ise Yalnız Benimsin Birtanem

» Akşamın Matem Rengine Büründüğü Saatte Gökyüzündeki Kandiller Tek, Tek Yanmaya Başladığında Içimde Sessiz Bir çığlık… özlemeyi özledim. özlemeye Değer Ne Kaldıysa

» Kaybetme Korkusu ta Içimdeyken, Bekle Diyorsun,döneceğim Bir Gün. Beden Beklemesine Bekliyor Ama Yürek Kan Ağlıyor Sensiz Geçen Hergün

» Hasretim Rengine Siyah Mı Desem Ağarmak Bilmiyor Sonsuz Geceler Ya Gülerdim Ya ölürdüm Görsem ömrümden Uzansa Sensiz Geceler

» Usandım Yeşermemiş Umutsuz Bahçeyi Beklemekten, Usandım, Tarla Kuşunun Sesinden Usandım Bu Yürekten Kendimden Usandım Durup Durup Seni özlemekten

» Usandım Yeşermemiş Umutsuz Bahçeyi Beklemekten, Usandım, Tarla Kuşunun Sesinden Usandım Bu Yürekten Kendimden Usandım Durup Durup Seni özlemekte

» Ansızın Bir Duygu Körüklenirse Yüreğinde, Aklına Takılırsa Uzaklar Ve Bir De Kulakların çınlarsa Amansız, Bil Ki! Bir Yerlerde özlenmişsindir.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder