klişe aşk sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:04

» İnsanlar kırmızı güllerin peşinde koşarken ayakları altında ezilen papatyaların farkına bile varmazlar

» Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.

» En sürekli aşk karşılığı olmayan aşktır.

» Bir delinin seni öpmesine izin ver, ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme

» İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar

» Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

» Aşk çoraba benzer ; çifttir ve birbirine uymalıdır

» Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakipti..çünkü sen benim için daima tektin

» Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı.

» Sen gözlerimde bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!

» Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim , balık olurdum

» Hayatta üç şeyi sevdim. seni, kalbimi, ümit etmeyi. seni sevdim, sensin diye. kalbimi sevdim, seni sevdi diye. ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

» Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim ; cennette köşküm olurdu.

» Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.

» Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

» Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

» Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

» Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

» Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; yalan. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

» Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün. çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin. durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin.

» Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler.

» Bulutlara öyle baktım. ama şimdi yalnızca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri. çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma.

» Hatırlar mısın! sen doğduğunda ağlarken herkes gülüyordu. öyle bir ömür geçir ki herkes ağlasın öldüğünde sen mutlulukla gülümse.

» Hep kalanlara gidenleri kattım! bir gün yerine geçemediler. o kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.

» İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydiyler. hepside gökyüzündeydi. ama ben güneşi yani seni seçtim senin için bin yıldızdan vazgeçtim. (ama sen anlamadın yazık!

» Küçük kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları parmak uçlarıma karıştı onlar ordan ne zaman uçarlar sen yüreğimden ne zaman?

» Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, kalbin içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sonsuza kadar seveceğim.

» Duyuyorum sana dokunamamanın ezikliğini ve düşünüyorum aşık olmanın rezilliğini. inan yanındayken çekiyorum en çok hasretini.

» Bu akşam içimde tuhaf bir sıkıntı var dünyada sanki bir ben kalmışım sanki herkes nerde keder varsa bırakmış ben nerde bulduysam toplamış almışım önümde söğüt ağacı herzamanki haliyle, çaresiz havuz su rahat, insanlar susmuş sessiz bir yağmur gibi başladı bende konuşmak ihtiyacı!.

» Güzelsin şirinsin, şahanesin. çektiğim çileye tek bahanesin. melekmi şeytanmı bilmemki nesin. tuzaktan tuzağa atsanda olur. ben seni seviyorum. sen sevmesende olur.

» Nasıl doldurduysan hayatımı varlığınla, bende yazmak isterim adımı defalarca dudaklarımla dudaklarına.

» Bir ilk gibi yaşayacağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde.

» Her gün sevda çekipte, gülünmüyor değil mi, bir güzelden başkası, sevilmiyor değil mi, seni asla unutamam, sensiz olamam diyordun, hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi?

» Sen seni özleyenin özleminden habersiz özlemle özlenmektesin
sen var ya sen, özlemlerin içinde en çok özlenensin!!

» Kız dediğin istanbul gibi olmalı fethi zor fatihi bir tane olmalı

» İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar

» Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun.

» Bir sabah uyandığında güneşi göremezsen yanında sakın gözlerini kapatma yıldızları da kaybedersin sonra.

» Yaşamın kaynağı sevgi ise eğer, sevgi bir tutku amaç bir şeyleri paylaşmaksa, paylaşmak dostluk,dostluk hatırlamaksa eğer, hep aklımdasın!

» Gülü bir gün, seni her gün, gülü soluncaya kadar, seni ölünceye kadar seveceğim

» Beni terk ettiğin gün saçlarından bir tel koparıp asacağım kedimi beni terk ettiğin gün kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime ve beni terk ettiğin gün öleceğim

» Onun üzüntüsünü paylaşıp.. onun için ağlıyorsanız bu aşktır… o olmadan onu düşünüp ağladığınız olduysa .. o da aşktır.

» İnsanlar gelmelerıyle yalnızlıklarını dagıtanları severler, gıtmelerıyle kendılerını yalnız bırakanlara asık olurlar.

» Sensızlıgı buzlara yazdım; guneste erısın dıye. hasretı sahıle yazdım; dalgalar gotursun dıye. adını kalbıme yazdım; bırlıkte gomulsun dıye…

» Özlemek guzel seydır, ozluyorsa ozlenen. beklemek guzel seydır, gelecekse beklenen. sevmek guzel seydır, sevıyorsa sevılen…

» Bıraz buruk bır duygu yuklenırse yuregıne, gozlerın zaman zaman takılırsa uzaklara, kulakların zamansız delı gıbı cınlarsa, bılkı bıryerlerde ozlenmıssındır.

» Öyle senden cok uzaklarda degılım, gormesını bılen gozlerın bakısındayım. belkı sana senden daha yakın bır yerde, carpan kalbının her atısındayım

» Bırgun dudakların kurursa okyanusu getırırım sana aksam ayazında usursen gunesı getırırım sana eger gonlun bır sevgı ararsa kalbımı sokup getırırım sana

» Gozlerın nehır, kasların kopru olsa tam ortasından gecerken ıpler kopsa, yanagından suzulup dussem dudagına. benı opermısın yoksa bır goz yası gıbı sılermısın.

» Senı tanımadan once ben degıldım, senı tanıdıktan sonra bendekı bensızlıgın aslında sensızlık oldugunu anladım.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder