sihirli mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 00:25

» Sihirli Mesajlarin Vuruyor Kalbimi Sana Her Geçen Gün Daha Çok Bağlanıyorum Yanıyorum Aşk hayatımda.

» Tatlı gülüşün neşeli Gözlerin SihirLi Mesajlarin Alıyor Beni benden Tanıyamıyorum kendimi Sevgilim.

» Güzellikleri Seninle Yaşamak istiyorum Aşkın Sihirine Seninle Kapılmak istiyorum Sevgilim.

» Hızlı Değil yavaşca Yaşamak istiyorum Seni, Seni yaşarken büyüle Beni birtanem.. Sihirli Bakışlarınla Hayatımı Kendine Al Aşkım.

» Dev bir aşk içimde başladı sana karşı bu sihiri kimse bozamaz bu dev aşkın önüne kimseler geçemez birtanem.

» Beyaz ve Saf Bir Hayat Diliyorum Güzel ve Sihirli Bir Aşk istiyorum ikimiz için kimse bozmasın sevgimizi birbirimize kenetlenelim sihirimizi kimse çözemesin aşkım.

» Yarınlarımı hazırlıyorum ikimiz için o güzel SihirLi Mesajlarin için yaşıyorum hayatı bebeğim.

» Yalnızlığı değil sadece sihirli ve güzel sözlerini özledim prensesim.

» Yalan Değil Aşkımız Kimse bozmasın Büyümüzü Büyük Sevdamız Sihiri Sadece ikimizde Saklı Sevgi çiçeğim.

» Sen büyülü Mis Kokulu Bir çiçeksin hayatımda saçtığın koku o kadar büyüleyiciki etkilenmemek elde değil birtanem seviyorum seni her halinle.

» Sihirmi yaptın Bana Büyümü yaptın Ne Yaptın bilimiyorum Ama iyiki yaptın Seni Çok Seviyorum Aşkım.

» Hayata Yürüyüşümsün Aşkım Nefes Alışımsın Sihirli Gözlerinde tek Aşk Olmak için karşındayım Birtanem.

» Huzuru Seninle Buldum Aslında Benim için Sen Huzurdun Şimdi Aşık Oldum Aşkın Adı Sen Oldun bebeğim.

» Şimdi tam Zamanı Haykırıyorum Sana Sevdamı Seni Çok Seviyorum Bu Sihirin ölümüne Sürmesini istiyorum Bebeğim.

» Gül bebeğim benim Gül Kokulu Yarim Sihirli Sevdamın Büyüleyici Aşkı Seviyorum Seni.

» Seni her Mevsim Aynı hava Koşullarında Seveceğim bebeğim Sen Benim Biricik Eşimsin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder