yeni duygusal mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:24

» kumsaldaki kumlari; zaman, gecmisteki anilari; siler. Ama hicbirsey kalbimdeki gercek sevgini SILEMEZ!

» Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

» Sen cölde acmis bir cicek olsaydin, seni kaybetmemek icin ölene dek aglardim…

» Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyormusun her gün yağmur yağsın.

» Mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.

» Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.

» Denizde kalem kumdan kağıtlar yapdım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım

» Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım.

» Bu Nasıl Bir Duygu bilemiyorum;Kimseye Ayrıldık Diyemiyorum,Adını Kim Sorsa Eziliyorum,Ayrılıp Gittiği O Günden Beri.

» Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

» Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı! Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

» Dusunki ben yagmur damlasiyim yere dustummu dagilirim dusunki ben bir kar tanesiyim gunesi gordummu eririm dusunki sen benimsin gittinmi olurum.

» Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek.

» Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanmaki sevgilim seni sevmedim.

» Gülmek için mutlu olmayı bekleme,belkide mutluluk gülüşünde saklıdır.sakın ağlama gelki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

» Seni Özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum.

» Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, binbir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var….

» İsyan etme gök yüzü ne yaparsan yap benim kadar aglayamazsin!!.

» Bunca Cilenin sonu Degilmi bir avuc toprak Ölümden yana Korkum yok Tek korkum UNUTULMAK!

» Bu günüde gördüm Yarin yasarmiyim bilmem Gencligede güvenemem Ölenler hep ihtiyar midir?

» Daglarda cicek soldugu zaman Göklerde bulut oldugu zaman Yagmurlar sel gibi aktigi zaman Anlaki BITANEM ben geliyorum!

» Saclarina ak düssün istemem Gözlerine yas dolsun istemem Bir tek dilegim var Rabbimden Mutluluklar senin olsun BITANEM!

» Bir korkudur girdi cikmaz icimden Beni böyle boynu bükük birakma Adini anarim her nefesimde Neolur BITANEM beni unutma!!

İsmin dudagimda oldu bir hece Bakisin sitemli asksiz bilmece Uykusuz kaldigim kacinci gece Sokak lambalari sahidim olsun!!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder