love mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:45

» Love Mesajları : you are my lovely bird
Sen benim Biricik Güvercinimsin

» Love Mesajları : my tomorrows only you my darlıng
Yarınlarım Seninle Güzel

» Love Mesajları : l want lıve wıth you
Seninle Yaşayıp Seninle öLmek iStiyorum

» Love Mesajları : No body love you lıke me
Kimse Seni Benim kadar Sevemez

» Love Mesajları : l burn this cıty for you honey
Senin için Bu şehri yakarım

» Love Mesajları : my eyes waiting your ways
Gözlerim Yolunu Bekliyor

» Love Mesajları : my honey l start life with you and l dream with you
Seninle hayata Başlıyorum Seninle Hayal Kuruyorum balım

» Love Mesajları : my darling without you my life nothing pls come back
Şimdi Sensiz hayat Boş Lütfen geri dön aşkım Seni Seviyorum

» Love Mesajları : l can you walkng road
yürüdüğün yol olurum senin

» Love Mesajları : my darlıng my body lıvıng lıke rose
Gül Kokulum Seninle Hayat Buluyor Bu bedenim

» Love Mesajları : Dünyadaki tek gerçeğim tek Aşkımsın
my honey my real only you ın the world

» Love Mesajları : l m dıe wıth you and l m smelıng wıth you
Seninle öLürüm Seninle Gülerim Bu hayatta

» Love Mesajları : l m allways wıth you and lm only you my darlıng!
Herzaman Seninleyim ve herzaman Seninim Aşkım!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder