renkli mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 00:24

» Ben hayatı renkli yaşamayı Severim ben hayatı Seninle Severim Sen hayatımın En Güzel rengisin.

» Rengarenk Bir Hayat Diliyorum içinde Sadece Senin Aşk Renklerin Bulunsun.

» O kadar Canlı bakıyorumki hayata Renkler Gözümde Seni Gösteriyor Bana.

» Siyah beyaz Yarınlarım Seninle renklernir Ancak Sen Hayatımın En Koyu Rengisin Seviyorum Seni.

» Renksiz Hayatımın Renkli Hayallerisin ve Umutlarısın.

» Renkli bakışın Soğumus Hayatımı ısındırıyor hele o gülüşün yokmu beni benden alıyor.

» Ayrılıklar hayatımı Karartıyor sende gitme hayatın rengini kötüleştirme.

» Gökkuşağı gibisin rengarenk güldüğünde dünyama ışık saçıyorsun canlı renklerinle.

» Sensiz Kalacağıma Hayatın renksiz izlerim Daha iyi.!

» Seninle dünya güzel seninle insanlara daha içten bakıyorum seninle hayatın renklerini tadıyorum aşkım.

» Yarınlarımı bekliyorum yarınlarımda seni görüyorum yarınlarımda bir renksin hayatımın anlamı

» Ben Seninle Hayatı Sevdim ve Ben Seninle hayatın renklerini benimsedim.

» Renkli kalemlerle Adını Yazıyorum Boş Duvarlara Senin Sayende renkli ve Canlı oluyor Duvarlar

Comments Posted (0)

Yorum Gönder