sempatik mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 00:23

» Dünya Döndüğü Sürece Seninim Durduğunda Sen Benimsin

» Seni Düşünüyorum Saat Gece Yarısı Oldu Yaptığın Şakalarda bile buluyorum Aşkını.

» Güzel Olan Herşeye Senin Adını Koydum Senin Adın Zaten Herşeyden Güzel Bebeğim.

» Bırak kendini Hayatın Akışına ben Tutucam Yolun Sonunda

» Yüzünde Bir Gamze Gözünde Bir yaş Sözünde Sadece Aşk kelimesi Olmak isterim Aşkım.

» Aşk Bir ressamın Çizdiği resim Bir Sanatçının Söylediği Beste Bir Sporcunun Kazanma Azimi Bir Serseri Aşığın iSe idealidir Bendeki Sen Gibi.

» Yorulmaz bedenim Sen varken Bu Hayatta Dinç kalırım Senin Yanında Aşkım.

» Seninle çıkmaya Başladığımızdan Beri içimdeki Çocuğu Durduramıyorum Seni Saf ve Çocuksu kalbimle Seviyorum Aşkım.

» Hayatımın parmak izi oldun bebeğim bütün aramalar sonucu kalbimden parmak izini silemiyoruz sen benimsin.

» Derin Duygularda kaybolan kalbimi yeniden Çıkardın Bedenimin Sol üst köşesine Sana Hayatımı Borçluyum bebeğim.

» Şimdi seni düşünüyorum ne yapıyorsun acaba? sende beni düşünüyormusun soruyorum bunu kendime, düşünmesende kalbim Seninle ben düşünürüm ikimizin yerine bebeğim.

» Esrarlı gecelerime ışık olan tek insansın beni bu ışıkdan mahrum etme bebeğim.

» Reset Atıyorum Kalbime Format Atıyorum beynime yeniden Yüklemek istiyorum Seni Bedenime

» Dünyadaki Acılara ikimiz Meydan Okuduk Bu zamana kadar, Şimdi Mutluluk Dersi vericez Acılara bebeğim.

» ben seni okadar saf ve temiz duygularımla seviyorumki seni düşünürken sigara bile içmiyorum aşkım

» Aşk Yorgunuyum Seninle Doluyum.

» ölümsüz Aşkımın öLümsüz Gülüne öLümsüz Bir Hediye Veriyorum Sevgimi.

» istikbaLimdeki tek Hecesin benLiğimdeki biricil diLbersin bebeğim..

» yarınlarıma koşuyorum Seninle Fazla Hızlı Koma Aşkım bekle Benide

Comments Posted (0)

Yorum Gönder