itici mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 02:50

» Kalbimin kapılarını kapadım senin gibi şerefsize açılmaz kalbim birdaha boşna dolaşma arkamda!

» Ben sevenin seveni olmak isterim sevmeyenin seveni değil şimdi sana güle güle!

» Bırak beni yalnızlığımla başbaşa sen olduğunda daha çok stress yapıyorum küçük dünyamda.

» Yarım kalmış sevgilerimi tamamlamaya çalışma atrık sen benim için bir hiçsin!

» Nereye gidiceksin? beni bırakıp yenidenmi hayata sil baştan Aşklar Yazıcaksın? Ozaman Sana Güle Güle Arkana Bakma bile!

» Vazgeçilmez sanma kendini sendende geçer bu kalbim senide unutur gözlerim!

» Ben soğuk mehtabın güneşinde ısınmaya çalışan sevgiden dışlanmış biriyim sen ise beni bu hale sokan bir yaratıksın!

» Kimseye güvenme güvenirsende belli etme arkandan vurmasın sonra seni!

» Benim bütün duygularımı ittin geriye şimdi bakamıyorum sağlıklı geleceğime!

» Uyumak istiyorum seninle sabahlar olmasin istiyorum aslında ben seninle ölmek istiyorum belki ozaman acılarımı dindirir ölümün sonu olur acılarım.

» Kalbimi kırdınmı sanıyorsuns adece Alçak! yarınlarımıda Kalbimle Birlikte Kırdın!

» Ben Değilmiydim Seni herzaman Düşünen Ben değilmiydim Seni Delice Seven Şimdi Git O Seven Düşünen Yok Artık yanında Defol!

» Üzülmüyorum artık! sözlerini kalbime değil aklıma yazdım sen kalbimi hak edicek yeri dolduramadım Lanet insan!

» O kadar itici geliyorsunki bana artık sana baktıkça kendimi sonsuz uçuruma itiklenmiş çaresiz biri gibi görüyorum düşün artık nekadar itici olduğunu.

» Sen dengesizin tekisin yaptıkların ve yapacakların hareketlerinden belli dengesizsin sana bi ayar çekmek lazım.

» Karaktersiz insanların arasında yapınlan yarışmada 1. ligi yine bu sene kimseye kaptirmadin tebrik ederim.

» O kadar yüzsüzssünki suratına tükürmek bile gelmiyor içimden tükürüğüme acırım suratını temizlerim diye tükürmüyorum pislik!

» Ne kadar olumsuzluk varsa hepsi sende toplanmış ALLAH vergisi bunlar.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder