güzel sevgi sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:08

» Bir erkekle mutlu olmak icin onu cokca anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak icinse onu cokca sevip, anlamaya hic calısmamak gerekir.

» Hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!

» Sen gunesin dogdugu, karanlıgın bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.

» Seni seviyorum; elini kalbimin uzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine simdiye kadar kimsenin basaramadıgı o sıcaklığı koymayı basardıgın icin.

» Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın.

» Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!

» Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi… Bir insanın ozlemi olmalı, ozlemle acan cicekler gibi… Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi.

» Dun gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, ucurumdan attım sessizligi, haber saldım ruzgarlara, fısıldasınlar seni ne cok sevdigimi ve ozledigimi.

» Sen gunesin dogdugu, karanlıgın bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.

» Hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!.

» Bir erkekle mutlu olmak icin onu cokca anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak icinse onu cokca sevip, anlamaya hic calısmamak gerekir.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder