neşeli mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:07

» Neşeli Günlerimin Baştacısın Seninle Neşelenirim Seninle Hüzünlenirim.

» Sen Hiç Sahanda Yumurta Yedinmi?
Evet.
peki Deplasmanda yedinmi?

» Hayatımın Anlamı Oluyorsun Hergün Daha çok bana Yakınlaşıyorsun Seninle neşeliyim Seninle Mutluyum.

» Mütevazi olun! Ben mükemmelliğimi Mütevaziliğime borçluyum

» Bugün Yüzümde Gülücükler Var ilk Defa Gülmeye Başladım gülmenin Anlamını Kazandı Suratım Bugün Neşeliyim Sayende Seninle.

» Seninle Birlik oldu Duygularım Seninle Neşeli Bu hayatım Seni Seviyorum yemin Ediyorum.

» Hayatımda yaşadığım Bütün Güzelliklere BedelSin Çünki Sen hayatımın Birtanesisin.

» Dertli hayatımı Attım Sayende 1 Köşeye Neşeli Günlerime Gidiyorum Seninle Geleceğimde bir ışık var renkli Görüyorum işte Sen Ordasın umutlarım Ellerinde Seni Seviyorum.

» Sen benim gülümsün ben Seni Okadar Çok Seviyorumki her Geçen gün kalbim Senin için daha çok Atmaya Başlıyor Sevgilim.

» Adın Gibi Neşelisin Hayatıma Neşe Veriyorsun neşe Gibisin Neşelisin ve benimSin hayatımın Biricik Neşesisin!

» Yaktım gemileri Yeni umutlara Yelken Açtım Sneinle mutlu ve huzurlu bir hayatım var Seninle Neşeliyim Seninle Ben bir bedenim.

» Güzelliklerin bütün neşesi sende toplansın senin için bütün acıları ve dertleri çekmeye razıyım sadece sen neşeli ol yeter sevgilim.

» Sen Benim Sadece Hayatım Değilsin Mutluluklarımın başlangıcısın Aşkım.

» Hayat Seni Karşıma Çıkardı Sen benim Canımsın Sen Benim diğer yarımsın ve sen benim neşe kaynağımsın.

» Neşeli Mesajlarin Gelir Aklıma Gülerim Hafif bir tebessümle Hatıralarıma, Şimdi Daha iyi anlıyorum hayatımda Neşe ve mutluluk Varsa oda Seninle birlikte geliyor bana.

» Ufacık Umtlarımın Sahibi Oldun Minik neşelerimin Sevinçlerimin Başlangıcı oldun Şimdi içimdeki Seni durduramıyorum içimde gi gide büyüyorsun bebeğim.

» Sen benim Biriciğimsin Sen Benim Damarlarımdaki Neşeli Hayat Akışımsın Sen benimsin Bunu Bilmeni isterim Sevgilim.

» Kalbim Seninle mutlu Kalbim Senin yanında Atmaya Başlıyor ve Kalbim Seninle Aşkı Yaşıyor Seviyorum Seni Aşkım Sen benim Tek Neşemsin Mutluluğumsun ve Sevinçlerimsin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder