duygusal mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:26

Bu gün aglamayi düsünüyorsan,sakin yapma.çünkü bir yerlerde senin bir tek gülüsün için yasayan biri var!

Ben asla aglamam deyip her gece yataga yattiginda aklina o gelip gözünden iki damla yas süzülüyorsa eger,iste o zaman asiksin demektir.

Yine kar yagıyor şehrime sensizlik işlemiş bedenime kötülükler gizlenmis en derine eriyorum günden güne.

Anasızlık, babasızlık belimi büken parasızlık.

gözlerim gözlerini gözlerken gözlerinin gözlerimi gözlediğini gördüm.

Sana ben hayatımı verdim, sana ben herşeyimi verdim sadece beni sevmen için.

Duygularımın En Yoğun Olduğu Zamanlarda geliyor Anılarımız Aklıma Seviyorum Seni prensesim.

hani Bana Seni Seviyorum Dedin Ya işte o zamandan beri Kalbim Adınla Atıyor Aşkım.

hayatında bir değişiklikmi Arıyorsun Güzelim beni Sevmeyi dene?

gecelerin KaranLık Sessizliğinde Gökyüzüne bakınca Ayın yansıttığı ışıkta görüyorum Ay Yüzünü..

Bir Kuşun Kanat Çırpması Gibi Seni Sevmek hayata Meydan okumak demek Benim için..

Sözlerimi Yazılara Dökünce Tek çıkan Sonuç Seni Sevdiğim birtanem…

herkezin bu Dünyada 1 Eşi Vardır Benimde Eşim Sesin Biriciğim.

Hayatımızda Varsa Sevmek Buda Seninle Tek gerçek Aşkım.

Bir Denizcinin Yüreği Gibi Cesurum Bir Şairin Şiirleri Kadar Anlamlıyım Bir mecnunun LeyLası Gibisin benim için Sevgilim..

yastıklara Sarılıp Uyur Oldum Seni iLk görüşümden beri Duvarlara ismini yazıp Defeterlerime Adını Yazmaya Başladım bana güldüğünden beri.

Seninleyken en çok hayata karşı Gulmeyi Sevdim Seninleyken En Cok benimle Oluşunu Sevdim..

güL Yüzlüm Deniz Gözlüm Seviyorum Seni hayatım Senin ben Sende 1 Canım Unutma bunu..

ceylan gibisin sevimli ve masum kaplan gibisin yırtıcı ve çekici kuş gibisin neşeli sen benimsin benim hayatım gibi…

hadi geL rkamıza Bakmadan ilerleyelim güzel Günleri ikimiz Bulalım Sevgilim nedersin?

ben Mecnun Olmuşum Yolunda Sen leyla Olup bakmıyorsun bana, Seni Seviyorum nekadar beni Tınlamasanda.

okadar güzel sözler içinde seni etkilemek isteyen insanlarla bir tutma beni ben kalbimle gözlerimle geldim sana karşı koyma

hayat dair anılarımı bıraktım geride seninle başlıyorum yeniden dönüyorum kendi dünyama, hayat artık sensin benim için.

gözlerine bakınca yalanların arasındaki tek gerçek olduğumu anliyorum ve seni seviyorum!

Sevgi yumağı içinde büyüttük bedenimizi Artık kalbimiz Bir Atıyor Sen nereye Ben Oraya geLirim usanmadan..

belki Sözlerim Sana Komik gelicektir Ama Kalbimin Samimiyetine Guvenip Söylüyorum Sana Sen Benim Birtanemsin..

Comments Posted (0)

Yorum Gönder