ihanet mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:56

» Aldatanı Aldatmak Bir Zevktir! Ama Seveni Aldatmak Ise Gerileri (şerefsiz)lere Aittir

» Ömrümden Yıllar Geçsede Aşkların En Güzelini şu Garip Hayatımda Hissetsemde Senin Ihanetin Kalbime Kazınmış Bir Kere Sevemez Bu Yürek Kimseyi Bile Bile

» Bir Gülüşün Içime Serilirdi Baktığında Dünyalar Benim Olurdu Yanında 1 Ihanetin Bedeli Bitirdi Bendeki Beni!

» Yagan Yağmurlarda Ismini Yazdım Buğulu Camlara Göz Bebeklerimde Hayalini Izledim Sessizce Ve Aklımdan Gitmedi Ihanetinin Bedeli Sensiz Gecelerimde Lanetim Sana!

» Seni O kadar çok Sevdimki Damarlarımda Kandın Seni O kadar çok Benimsedimki Ihanetin Tabutumda Bir Dua Oldu Sessizce

» Kendi Yolumda Gidiyorum Artık Sevgiliden Dosttan Uzak Yarınlarıma Kosuyorum Kendimle Ihanetten Aldatılmaktan Uzak Yarınlarıma Gidiyorum Kendimle

» Ihanet Bu Adı Saklı Aşıkların Sözlerinde, Yalnız Kalınca Anlarsın Ihanetin Saatlerini!

» Seni Severken Ihanet Etmedim Sana Ama Baskasina Ihanet Ederken Seni Cok Sevdim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder