zehir mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:00

»Zehir Ettin hayatımı Yaşamak Artık bir işkence Sensiz Hayatım Bitti Zehirledin beni Kalbimdeki yaşama hevesi Bitti.

»Yılan Gibi Girdin hayatıma Zehirledin beni ummadığım Anda Şimdi Acıyorum Anılarımı yaşama Direncim kalmadı hayatta.

»Ne kadar Acımasızmışsın Vurdun Çektin tetiği öldürdün içimdeki Seni Git Artık iStemiyorum Seni!

»Geç oldu Ama Anladım Yalan Sevgini Zehir ettin günlerimi Git dönme geri Lanet olsun Yinede Seviyorum Seni.

»Çürüdü kalbim sayende atmaz oldu hissedemiyorum bedenimde zehirledin yalan sevginle şimdi ağlıyorum seni düşündükçe.

»Zehirli bir yıLan gibisin yaklaşma bana uzak dur sevgimden, ben kendi içimde yaşar kendi içimde bitiririm sevgimi sen bak yeni dalgalarına.

»Geçmi başladık erkenmi yaşadık bilmiyorum ama sevgin zehirledi beni yaşamak istemiyorum.

»Uzatma bana ellerini çek gözlerimden gözlerini istemiyorum seni sevgini! Zehirledin beni Mafh Ettin gençliğimi şerefsiz Seni!

»Hayata Bakış Açımdın mutlulukları yaşatan bir taddın hayatımda şimdi acı ve zehirli bir yılansın saklan çıkma çukurundan dışarı başını ezerim yoksa!

»Neden bu Dertler üstümde Neden? Sende Zehirli çıktın Dertlerime Dert bindirdin!

»Kısa Süreli Yalnızlıklarımda Zehirlediğin Kalbime bakıp Ağladım şimdi yaşamak için sebepmi Arıyayım Yoksa öLüm için Nedenmi Arıyayım?

»Hayatım olmuş tarumar hiç bir güzellik mutlu etmiyor inan! sevgini arıyorum sokaklarda bulamıyorum aşkın rüzgarını.

»Yıldızımmısın, Karanlığımmı? Güneşimmisin yoksa Ay’ımmı? bende bilemiyorum Artık Bırakıp gidişlerinle Kırdın Kalbimi Aldın Alımı Anlayamıyorum Artık Duygularımı.

»Seven Bilir Sevgiyi istemeyen Sevmez Çeker gider bakmaz Geriye beni Zehirledin Sensiz Olamıyorum geceleri Ağlıyorum Delice.

»Sözlerim belki Mana taşımıyor ama çok şey anlatıyor sen hayatta mani ararken ben hayata Anlattım Derdimi Manili olmasada Dinliyor Seviyor hayat Dertlerimi.

»Değersiz anıların sadece değersiz insanısın, sevgisiz umutların yalancı tadısın, Sevmiş gönlümün Şimdi Neferti Düşmanısın.

»Benim hayatımı Zehir ettin insafsız! yaşamaktan Soğudum insanlardan kaçmaya Başladım güvenemiyorum Kimseye herkez Senin Gibi Gözümde Lanet olsun Senin Sevgine karakterine!

»Hayatım Zehirlenmiş kalbim tükenmiş, yalan sevgiler kalbimi bitirmiş şimdi ağlarım kendime boşuna geçti zaman farkına varamadım bile!

»Lanet Ediyorum yalan Sevgilere kalsın istemez yalancı sevgili bedenimde! senin yüzünden içerim her gece zehirledin beni hayince!

»O Sözler hala Kulağımda Çınlar Delice Attım içime Biriktiriyorum Sözlerini içimde, Zamanı gelince Boğacağım Seni bu Sözlerle hayatını Zehir Edicem Anla Halimi Görüceksin Zamanı gelince!

»4 Duvar Arasında Beddualarımı yazıyorum Duvarlara, Yalvarıyorum ALLAHıma Alsın Canımı Kabul etsin Sana Dualarımı Zehir Olsun yaşadığın hayat Zehir Olsun Herşey Sana bu hak!

»Hep Sevenlermi Acı Çekecek Bu Dünyada Uyan Sözlerim Sana Uyan yalancı Sevda! kalbimin ortasına Koydum Adını çıkaramıyorum Zehirledin Kanımı.

»Seni öldürcek Kadar Seviyorum Seni okadar çok Seviyorumki Kalbimle Değil nefretimle Seviyorum Seni nefretimle Adını Anıyorum Dualarımda.

»Zehir Olsun Seninde hayatın Benim gibi belki ozaman Anlarsın içimdeki Sevgiyi.

»Bu Sözlerim Aşk Sevgi üstüne mutlu Sözcükler Değil! Bu Sözlerim Sana Aşkın ve Sevginin Nefret Dilinden, hayatın benimkinden Beter olsun Aşkı kalbin tatmasın Sevgiyi Duyguların yaşamasın! kalbin Hayat için Değil öLmek için Atsın!

»Senin için Umutlar besledim Senden Çokmu şey istedim? Senin için gelecekler için dua istedim seni sevmek için ALLAHımdan Seni istedim Sence çokmu istedim?

»Sen Odamdaki Mis Kokularımsın Sen Gözlerimdeki Dünyaya renkli Bakışlarımsın, Ama Şimdi Sen Hayatımda iz bırakansın adına beddular yazıp nefretle adını andığımsın.

»Rüyaları yaşamışız Seninle! gerçek hayata gerçek bir aşk Atmamışız Bunu öğrendim Yalnızlıklarımda Seninle bir anımız Olmamış Ağlamak istediğim Anlarda Aslında Sen Olmamışsın Bu Dünyada yalancı insan.

»Sen geleceğimde değil artık anılarımdasın sen keşkelerim olamayacak kadar yalansın, sen aslında hep yalandın ben kalbimi Aldattım.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder