özgür mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:03

» özgür Kalbim özgür Sevgim Düşüncelerim özgür ben özgürüm özgür Devletimle özgürüm.

» Ben özgürlük bekçisiyim kendi hayatımın içinde zararlı Aşkları Sevgileri Korurum Kendi içimde.

» Kimseye Boyun Eğmedim Şu Gençlik Ateşimde ben özgür bir insanım bozamaz beni kimse!

» içimdeki Duygular Asi Can Atan Kalbimin Sevdası Sana Ebedi, özgür bir aşk benimkisi.

» Sen Ben Zoraki Sevmedim Sana Kalbimi Zoraki vermedim Sen Benim özgür umutlarımsın sen benim özgürlüğe kaçışımsın.

» Ne ilkim Bu Dünyada Nede Son Olucağım, ne Seni Sevmekten vaz geçeceğim Nede Senin Olacağım ben özgür bir insanım.

» özgür Mesajlarimin özgür insanı Senin gibi özgür yaşamak bana haram Senin gibi oLmak umutlarımın imkansız yaşaması.

» Yarınlarıma Seninle Gelecek günlerimize birlikte Adım Atalım özgülük yolunda Birbirimizi Bırakmayalım Sevgilim.

» özgürlük seni düşündüğümde kalıcı olur bedenimde sen yokken köle gibi yaşıyorum evimin dipsiz hücrelerinde.

» özgürlük kelimesini seninle sevdim ben sana aşık olunca özgürlük nedir daha iyi biLdim, Şimdi Seviyor Kalbim Seni özgürce Sensiz Olmak bana işkence.

» özgürlüğe giden bu yolda elimi sımsıkı tut sakın bırakma özgür düşüncelerimin özgür kadını seviyorum seni.

» özgürlük bir milletin Sembolüdür.

» özgür oLan bir miLLet Demokrasiyi Kendine Aşılamıştır.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder