anlamlı duygusal mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:20

Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil…

sevgi bu kadar aciz olmamalı yaşananlar hiç yaşanmamış gibi sayılmamalı birazcık seviyorsa insan hataları bırakıp aşkına koşmalı ve onu asla bırakmamalı

bir gün yağmur olup dertler üstümüze yağar rengerek gökkuşağıda yağmurdan sonra çıkar

bilirmisin ne acı senden uzak olmak her saniye seni düşünüp ağlamak boş yollara bakıp gelmeni gözlemekbilirmisin ne acı sen yokken yavaş yavaş ölmek

Elinde bir papatyan vardır, ama sen hep bir gülün olsun istersin… Gülü bulmak için papatyandan vazgeçersin, gün gelirde gülünü bulamayınca papatyana geri dönmek istersin… Ama bilememezsin ki senin degerini bilemedigin papatyan artık bir başkasının gülü olmuştur

duyarsan aglama canım sevgilim ben hergün ölüp dirilmeye alıstım bazen köylerde bazen sehirlerde seni aramaya alıştım dediler ask için yakma kendini bilmezler içimdeki sevgini ben askından derbeder olsamsa sürülmeye alıştımm

söz er bana ,ben ölünce gözlerinden tek bir damla yaş akmayacak çünkü yaşadıklarımız degmez buna yalancı sewdam…

Ben Sana Kalbimi Açtım Sen Kalbimin Üstüne Çelik Kapılar Kapattın Üstelik Anahtarıda Yanına Aldın..!

sabahları hasta uyanmanı istiyorum hastaysan eğer yaşıyorsun demektir.

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde.

bir bahçe düşün ortasında sadece bir tek gül olsun öyle bir gül olsun ki dokunsan kölesi koklasan esiri olursun işte sen öyle bir bahcenın unutulmuyacak tek gülüsün seni seviyorum

Uyuyorum uyuyorum Günler çabuk geçsin diye Kadehlere koyuyorum Acımı dindirsin diye Bekliyorum… bekliyorum Bu sensizlik bitsin diye Seni özlediğim kadar beni özlüyor musun Sen de rüyalarında beni görüyür musun Öyle zorki ayrı kalmak…öyle dayanılmaz ki

cahildim dünyanın rengine kandım hayale aldandım boşuna yandım seni ilelebet benimsin sandım ölürüm sevdiğim zehirim sensin evvelim sen oldun ahirim sensin

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi

Comments Posted (0)

Yorum Gönder