anlamlı sevgi sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:09

» Rüzgarın kemanını çaldığı ve yağmur damlalarının pencerene vurduğu soğuk bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin bütün güzellikler senin olsun..

» Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.

» Yatağını gül yapraklarıyla, Hayallerini papatyalarla süsledim Üzerini sevgimle örtüp kabuslarını da ben aldım ki En tatlı rüyalar seninle olsun.

» Rüyaların en güzelini görürken, Tanrının seni korumak için gönderdiği Meleklerin kanatları öyle büyük olsun ki En masum anında bile kimse sana zarar veremesin.

» Öyle insanlar tanıdım, her biri gökte bir yıldız gibi parlıyordu Oysa ben seni güneşim seçtim Ve bir güneş için binlerce yıldızdan vazgeçtim.

» Hayallerin okyanuslar kadar büyükse Ve sen içinde bir kum tanesi gibiysen Umudun sesini dinle İçindeki kıpırtının okyanuslardan büyük olduğunu göreceksin.

» Sevgiler vardır uğrunda ölmeye değer, Aşklar vardır ölünceye kadar yaşamaya değer, Ama öyle insanlar vardır ki Tanrıdan tapmaya değer.

» Nehirler denizlere karışır dalgalanır fırtına olur durulur, Kalbimdeki kasırga hiç dinmez benliğim senle erir bütünleşir Ateş yanar küllenir ama sönmeyen bir ateş var senin ateşin

» Bir gün bunalır çok özlerse yüreğin beni, Bir yıldıza takılsın gözlerin Çünkü aynı özlemle aynı yıldızda seni arıyor olabilirim.

» Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni Taa ki beni sende bulana kadar.

» Ay yıldıza mutluluk fısıldarken Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye

» Hani gözler varya sözleri anlatır, Hani sözler varya gözleri aglatır, Hani anlar varya değeri geç anlaşılır, Bir de aşk varya seni bana anlatır.

» Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: Geçip giden zaman.

» Seni düşünür , seni özlerim , Sevgilerin özlemlerin derinliğinde Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde..

» Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın Şimdi güneşin doğmasını bekle.

» Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak.

» Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.

» Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın. Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için, Yaşayan birileri mutlaka vardır.

» Eğer bir gün aşkın ölürse onu doğduğu yere göm kalbine !

Comments Posted (0)

Yorum Gönder