iyi geceler mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:29

» Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem.. huzurlu ve mutlu.İyi geceler.Seni seviyorum.

» Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.

» Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler .

» Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.

» Geceleri Uzaklara çıglık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bugece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

» Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.

» Geceleri Uzaklara çıglık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bugece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

» Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.

» Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Herseye ragmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım

» Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım

» Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

» İyi Geceler Aşkım. Ne kadar da sıcak ellerini elllerimde yüzümde hissedemessemde yastıgın verdigi rahatlıgı senin kucagın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuşsun gibi farzetcem. Sen uyurken ben hep seni düşünücem.İyi uyu aşkım. Geceler korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye gelicem iyi geceler aşkım

Comments Posted (0)

Yorum Gönder