terk edilme mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 00:19

» Terkettin beni Kaderimle Başbaşa Oturup Ağlarım ikimizin Şarkısı Çaldığında.

» Seni ben Hayatıma yazdım Ama Şimdi Yoksun Hayatımda Terk edip gittin beni umutlarımla.

» Oturup Ağlıyorum Adın Aklımda Yaşadığımız Her Anı Gelir O An Aklıma, terk edip gittin beni yaşarım anılarımla.

» Terk Edilmiş Bir Kazazedeyim Hayatta Ne Anılarım teselli eder beni nede umutlarımda yaşattığım aşkımız gelir geri.

» Yolumu çizdim artık sensiz gidiyorum terk edilmişlerin dünyasına, hüzün keder hepsi bende, sen anlamazsın seveni gülüp geçersin eskisi gibi.

» Seni özledim Sevgi dolu umutlarımı özledim geceleri adını sayıklamayı özledim ama beni terk edişini hiç düşünmedim.

» Yalan Değil gerçekten sevdim seni hayal değil yaşadıklarımız birer gerçekti, anılara saygın yok terk edişin bitirdi beni.

» Hor görme bu kalbimi ne olur terk edip gitme beni dinle yarınlarımızı atma bir köşeye.

» Yalansız Sevgimin Temiz duygularıyla yazdım kalbimi adına, şimdi terk edip gidiyorsun neden kalbimi kırıyorsun?

» Yaşamaya Seninle Başlamışken Kesip gitme bu ilişkiyi bitirme sevgimizi bitirme bendeki seni terk etme beni.

» Yeniden Gülerek Bağlansın ellerimiz terk edilmesin hayallerimiz öksüz kalmasın ümitlerimiz.

» Şimdi sokaklara söylerim sana söylediğim şarkılarımı şimdi ağlarım mutluluktan değil terk edilmekten ağlarım.

» Beni yalan bir sevdaya terk ettin sende o yalan sevdanla yalan olursun tek dileğim!

» Git yalanların içinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettiğin gibi senden terk edilirsin.

» Kalıcı Gönlüm bir ümit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!

» Acı cekeceksem seninlede cekerim, hasret çekeceksem güler geçerim, ben sadece seni sevdim sen ise terk etmeleri sevdin.

» Uçsuz bucaksın ümitlerin yarınlarıyım artık hayallerim bile terk etti beni sende onlarla gittin bıraktın beni.

» Uzak durma bana yakın ol hata yanı başımda ol terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öldürür beni.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder