sevgililer günü mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:50

» Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin. Sen kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

» Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.

» Bazı rüyalar diğerlerinden uzun sürer, bazıları da daha güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. Sevgililer günümüz kutlu olsun hayatım.

» Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım.

» Büyük aşkım, hayatımın anlamı, karanlık dünyamın ışığı, soğuk dünyamın güneşi. Sevgililer günümüz kutlu olsun karagözlüm.

» Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri astı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi? Sevgililer günün kutlu olsun!

» Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiç bir şeye değmezdi yasamak. Sevgililer günün kutlu olsun!

» Öperim dudaklarından, gül kokulu yanaklarından. Her dem gözlerimin hapsindesin, kalbimin tek sahibisin. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım.

» Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara

» Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

» Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliklerinde ki huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin. Bil ki çok özlendin Sevgililer günün kutlu olsun!

» Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana.

» Hanı en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!. Sevgililer günü kutlu olsun bir tanem, seni çok seviyorum.

» Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz gibisin, ışığım sensin, güneşim sensin. Bil ki çok özlendin. Sevgililer günün kutlu olsun!

» Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yanı hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!

» Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum. Sevgililer günün kutlu olsun.

» Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgârlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Sevgililer günün kutlu olsun!

» Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakin olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakin olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için. Sevgililer günün kutlu olsun biriciğim.

» Gözlerin nehir, kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana.

» Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim. Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder