arabeks mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:54

» Kamyon çeker 10 20 Ton Gönlüm çeker Paris Hilton.

» Sevme Sevsinler Değer Versinler. Aldanma Aldatki Değerini Bilsinler.

» Bırak Yakamı Felek Başka Gömleğim Yok.

» Geceleri Parklarda Yatan Ac Karnini Sigarayla Doyuran Yakasiz Gömlege Kravat Takan Nerede Bir Müslümcü Görürsen Beni Hatirla!

» Kim Demiski Sarhosluk Kötü Seydir. Oysa Ben Herseyimi Ayikken Yitirdim!

» Yalnizdim Birtanem Yine Dun Aksam. Hep Seni Dusundum Hep Seni Andim Dayanilmaz Birsey Oldu Hasretin. Dun Gece Resmini Optumde Yattim!

» Beni Yureklendirecek Bir Soz Soyle, şehrin Tutsaklarini Salayim Kalbimden, Beni Yureklendirecek Bir Soz Soyle, Kursunu Beynime Sikayim Oylesine

» Serseriler Ne Aglamayi Nede Sevmeyi Bilirmis, Olaki Sevdi Bir Kez Severlermis Ve Olaki Agladi Gozyasinin Dustugu Yerde Olurlermis.

» Cesedi Meyhanede Bulunmus Icki Dolu Masaya Konulmus Dua Yerine Muslum Okunmus Nerede Bir Müslümcü Görürsen Beni Hatirla!

» Ne Orhan Ne Ferdi Kimse Bilmez Bendeki Derdi Sen Söyle Müslüm Baba “”nereden Sevdim O Zalimi!

» Ictigim Sarab Olsun Cektigim Esrar Olsun Sevdigim Kiz Muslumcuyse Bu Can Ona Feda Olsun. Nerede Bir Muslumcu Gorursen Beni Hatirla

Comments Posted (0)

Yorum Gönder