türkiyem mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:31

» Bir Yerin Adına Denince Türk ülkesi, Gözüm Bayrak Arar, Kulağım Ezan Sesi!

» Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, Vatan eğer uğrunda ölen varsa vatandır.

» Uğruna ölmekse eğer seni yaşatmak, bin defa ölürüm de adına leke sürdürmem. Gururdur, namustur bayrak ve sancak, Aksa da kanım korkma; haini güldürmem!

» Turkiyem benim biricik sevgilim soyle senden baska kimim var benim seninle aglarim seninle gulerim soyle senden baska kimim var benim

» Tarihim, Şerefim, Şiirim, Her şeyim Yer yüzünde yer beğen nereye dikilmek istersen söyle, seni oraya dikeyim! TÜRKİYEM

» Denildimi bir yerin adına Türk beldesi, gözüm al bayrak arar kulağım ezan sesi.

» Sen Mustafa Kemal’sin! Alın terim, göznurum! Sen ölümsüz en yüce Türk! Sevincim, kuvancım, onurum… Sen yeni Türkiye’nin ilk mimarı Ilk harcı karan Çatıyı ilk atansın Sen ilk öğretmen Baş kumandan Ulu önder Şavkı yarınlara vuransın. Çarpan yürek, akan kansın Sana nasıl sesleneyim? Sen baştan başa Vatansın.

» Sahipsiz vatanın batması haktır,sen sahip çıkarsan bu vatan batmayacaktır.!

» Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,uğrunda ölen varsa o toprak vatandır!

» Ey,mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü, Kızkardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü! Işık ışık, dalga dalga bayrağım, Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım. Sana benim gözümle bakmayanın mezarını kazacağım. Seni selamlamadan uçan kuşun yuvasını bozacağım. Dalgalandığın yerde ne korku, ne keder… Gölgende bana da, bana da yer ver ! Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar. Yurda ay yıldızın ışığı yeter. Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün. Kızıllığında ısındık, Dağlardan çöllere düşürdüğü gün. Gölgene sığındık. Ey, şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalan; Barışın güvercini, savaşın kartalı… Yüksek yerlerde açan çiçeğim; Senin altında doğdum, Senin dibinde öleceğim. Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim: Yer yüzünde yer beğen ! Nereye dikilmek istersen, Söyle, seni oraya dikeyim!

» Delinse yer ,çökse gök ,yansa kül olsa dört yan, Yüce dilege dogru yine yürürüz yayan. Yildirimdan, tipiden ,kasirgadan ,yilmayan, Ölümlerle eylenen tunç yürekli Türkleriz.

» Toprağı her nerede olursa olsun TANRI TÜRK’ü korusun ve yüceltsin.

» Bu ülkenin sahipleri yalnızca bu ülkeyi karsılıksız sevebilenlerdir.

» Topraga can verdik. Bayraga kan verdik. Allaha kurban verdik. Bu vatani biz karsiliksiz sevdik.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder