umut mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:42

» Herkezin Bir umudu Olmalı bendeki Sen gibi Birtanem..

» Umudum Seninle Güzel umut ediyorsam umut ettiğim gelicektir bir gün umudum Sensin.

» Umuda kurşun sıksanda güLüm umuda Kurşun işlemez gülüm.

» Umutlar insanların hayatını güçlendirir umut olmadan yaşam zevksiz olur.

» Hayattan Zevk Almak için Umut etmelisin inanmalısın umut bizim gücümüzdür.

» Umutsuzluğa düşen bir insan hayattan kopar.

» Umuda yolculuk seninle başladı azraille son bulur tek umut kapım yaşama hevesimsin aşkım.

» Umut demek umutsuz kaldığın anda umut ışığını görmek için çaba göstermektir.

» Umutsuzluklar seninle biter seni gördüğümde yeni umutlar başlar hayatımda umudumun tek sahibi Umutum benim.

» Güzel sözler yazarken hayal ediyorum seni seni seviyorum derken umut doluyor içim sensiz olamam ben.

» Her şarkıda bir umut var her şiirde bir gelecek var sen benim umudum ve geleceğimsin bebeğim senin için bu bestelerim şiirlerim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder