sevenler için mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 00:22

» Hani gece Olunca Susar ya Sokaklar hani Elektirikler gidince Sessizlik başlar Yaşadığın yerde işte bende Seni öyLe Seviyorum kendi Dünyamın içinde Sus Pus Seviyorum Gizliyorum Sevgimi..

» Sevenler Mutlu Olsun istiyorum hep çünki bende Seviyorum Sevenler Ağlamasın istiyorum Ama ben Hep Ağlıyorum Ve Seni Seviyorum..

» Severken Seni Böyle Delice Durduramıyorum Kalbim Atıyor Gerektiğinden Fazla Senin düşününce benimkisi Aşk Değil Delice Bir Sevgi Canım benim.

» Durmaz kalbim Atar Delice Seni Seviyor Bu gönül Susturamaz Kimse Seviyorum Seni Seni benden Alamaz öLümden Başka Kimse..

» Acısıyla Tatlısıyla Seni Yaşıyorum Ufacık hayatımda Seni Seviyorum Senden Vazgeçemiyorum bebeğim..

» Hatalı hatasız Yaşıyoruz Aşkımızı deLice Sevenler Anlar Halimi Duramıyorum yerimde Seviyorum Seni Düşünüyorum Seni hergece..

» Çok Tatlı Bakıyorsun bana Alamıyorum Gözlerimi Senden Alamıyorum Kalbimi Sevginden Seni Seviyorum bebeğim Sen Benim Tiryakimsin.

» Tiryaki olmuş Bu Kalp Sana Senden Başkası Susturamaz içimdeki Asi Aşkı ne olur Anla! Sevenler Görüyor Halimi Sende gör Seviyorum Seni.

» Ağlayacaksam yanımda Ol iSterim Güleceksem Yanımda Ol iSterim herzaman yanımda Olmanı istiyorum Aslında Sadece benim Ol Sadece Adım kalbinde Yazsın Seviyorum Seni Prensesim.

» Yıldızları izliyorum hergece, Senin gibi parlak Yıldızlarda Büyülüyor Beni Gecenin Sesinde, Sana Şarkılar besteliyorum yıldızlara Bakarak, Seni Seviyorum Yıldız Gözlüm benim

» ben Kural tanımam Aşkda Seviyorsam öLümüne Giderim ben Kural tanımıyorum kalbimde Sevdim Seni Adını yazdım kalbime Kimse Silicek kadar cesur Olamaz Kimseyide Kalbime Yaklaştırcak kadar Aciz Olmam Bu kalp bir Senin Sende Atar bebeğim..

» Ben Seni Tanıyıp Sevmişim başka Aşkı neyleyim? ben Senin için yeniden Ayaklarımın üstünde Durmuşum, Senden Başkasını Severmiyim? Birtanem.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder