arkadaş mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:52

» Kader Mahkumuna Magrur Bakisin,esaretin Yeter Konus Be Arkadas Tas Yurek Denince Hele Bir Dusun,onunde Saygi Ile Dur Be Arkadas

» Gercek Arkadas Saglik Gibidir Degeri Ancak O Yok Olunca Anlasilir

» Arkadas Icimi Sen, Disimi Sen Bilirsin. Ancak Sen Olursun Bana Yoldas. Haydi Tut Ellerimden, Beraber Yuruyelim Yarinlara, Gel Arkadas!

» Bir Bagri Yanik Kardasim Var Aglarmi Bilmem Uzanipta Gozlerine Akan Yaslari Silemem Yarin Askere Gidecek Gitme Kal Diyemem Aglama Kardas Aglama Aglayipta Yuregimi Daglama

» Bir Bagri Yanik Kardasim Var Aglarmi Bilmem Uzanipta Gozlerine Akan Yaslari Silemem Yarin Askere Gidecek Gitme Kal Diyemem Aglama Kardas Aglama Aglayipta Yuregimi Daglama

» Dostum Ol Aglarken Yabanci Omuz Aramayayim Dostum Ol Kalben Tut Sevgi Sun Gozlerinle Ve Ne Olursan Ol Dostum Ol Ister Yanim Da Ister Uzakta Ister Gulusum De Ister Goz Yasim Da Bir Ses Cigligim Ol Odama Dol Ama Benim Dostum Ol

» Merhaba Arkadasim Bir Gun Bahar Olmak Istersen Ciceklerin Daima Acik Olsun Bir Gun Cicek Olmak Istersen Yuzun Hep Gunese Donuk Olsun Ve Bir Gun Birini Severken Kalbin Hep Onunla Olsun

» Seni Ozluyorum Her Okula Gidisimde Cektigin Kopya Kagitlari Hala Siranin Altinda Seni Bekliyor Sen Nerdesin Dostum Nerdesin

» Bir Dosta Ihtiyacim Var!!!sadece Omuzunda Aglasam Ve Oda Bana Nedenini Hic Sormasa Oylece Bulusup Ayrilsak Sonra Bir Daha Ne Ben Ona Gitsem Ne De O Beni Arasa Paylasilmis En Guzel Sey Olsa Bu Yasanmis Aci An Ayrilikla Beraber Cesurca… Ve Biz Hep Dost Kalsak Her Seye Ragmen Yine Ihtiyacimiz Oldugunda, Sorgusuz Sualsiz, Ayni Yerde Ayni Saatte

» Simdilik Hoscakal Arkadasim.yine Gel.yanina Senin Gibi Gulen Gozlu,yuregi Sevgi Dolu Insanlari Alip Yine Gel Olur Mu?

Comments Posted (0)

Yorum Gönder