özür mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:35

» Sadece özür dilemek istemiştim. Yapamadım saçma gururuma yenildim ama sessizce çekip gitmene de dayanamadım. Beni affet olur mu? Çok üzgünüm!

» Bu sms ile bir de öpücük yolluyorum sana özürlerimi kabul edip, beni affetmen için. O kadar değerlisin ki benim için, sensiz bir hayat düşünemiyorum.

» Sadece özür dilemek istemiştim ama yapamadım saçma gururuma yenildim ve beni terslemenden korktum, ama sessizce çekip gitmene de dayanamadım ve bu mesajı yolluyorum şimdi.. Beni affet olur mu? Çok üzgünüm. Geçmişte yaşadığımız tüm kırgınlıklar için özür diliyorum senden.

» Bilirsin affetmek gibi bir başka büyüklük yoktur. Ben de bir hata yaptım ve affına sığınıyorum. Affet lütfen beni.

» Biliyorum bugün seni istemeden kırdım ve sonra pişmanlıklar denizinde kulaç atıp durdum çaresizce. Biliyorum gözlerinden okudum kırgınlığını. Affet beni n.olur sevdiğim. Özürlerimi kabul et. Seni seviyorum!

» Olanlar için çok ama çok özür dilerim. Gerçekten öyle demek istememiştim ki ben. Affet, nolur!

» Biliyorum bugün seni istemeden kırdım ve sonra pişmanlıklar denizinde kulaç atıp durdum çaresizce. Biliyorum bana ne kadar kızdığını, gözlerinden okudum kırgınlığını. Affet beni nolur sevdiğim. Özür dilerim seni aramadığım için. Özür dilerim sensiz gitmek zorunda kaldığım için. Özür dilerim yaptığım her yanlış için.

» Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum. Lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum. Özür dilerim tüm olanlar için. Gerçekten çok üzgünüm. Haydi artık daha fazla bekletme beni ve affet! İnan ki bir daha böyle şeyler yaşamayacağız.

» Biliyorum hata bende. Yaptığım affedilecek bir şey değil! Ama yine de yalvarıyorum sana nolur beni affet.

» Yaptığım onca hatadan sonra senin yüzüne bakacak halim kalmadı. Lütfen bu mesajla birlikte gelen sevgimi kabul et ve beni affet.

» Benim icin çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için ağlayabilirim.

» Şey, Nasıl söylesem? Kelime bulamıyorum.. Çok zor biliyorum… Söylemeliyim artık.Şey. Dinle bak. Ben çok üzgünüm olanlara. Yani özür dilerim.

» Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Buluşmak ve konuşmak isteğimi söylesem bana bu şansı tanır mısın?

» Sanırım özür dilemek için çok geç kaldım ama yine de son kez şansımı denemek istiyorum: özür dilerim!

» Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim ve seni de arayamadım. Üzgünüm canım. Telafi edeceğime söz veriyorum!

» Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı! Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye.. Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle, diyor ki: “kırdım seni ama inan çok üzgünüm. Bugün için özür dilerim. İstediğim tek şey beni affetmen ve yine eski gibi olmamız. Seni seviyorum!”

» Bu sms ile bir de öpücük yolluyorum sana özürlerimi kabul edip, beni affetmen için. Sen o kadar değerlisin ki benim için, sensiz bir hayat düşünemiyorum sevgilim. Affet beni olur mu? Aşkım, her şeyim!

» Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim.

» Dostluk kolay kurulur ama devam ettirmek zordur. Bugün kırdım seni. Ama inan istemeden oldu. Bu nedenle senden çok, çok özür dilerim.

» Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin. Seni çok seviyorum her şeyden önce bunu bilmelisin!

» Sözlerinden belli, kırmışım seni bilmeden. Bir öpücük versem, sarılsam, özür dilesem affeder misin beni?

» Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor. Yok nafile uyku tutmuyor. Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda? Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim… Bu nedenle tüm kalbimle senden özür diliyorum! Aşkım, kalbim her şeyim sensin, birtanemsin? Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim. Seni seviyorum.

» Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum. Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet? Tekrar yazıyorum. Özür dilerim tüm olanlar için. Gerçekten çok üzgünüm? Sana olan aşkımdan kuşku duymamalısın, seni sevmiyor sana tapıyorum. N?olur beni affettiğini söyle?

» Ben bu özür işlerinde hiçbir zaman iyi olamadım ancak seni o kadar seviyorum ki? Onun için? Özür dilerim canım!

» Bu çok ciddi bir mesajdır, içeriği kalbimin en derin köşesinden geliyor? Özür dilerim!

» Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor? Yok nafile uyku tutmuyor çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Tüm kalbimle özür diliyorum. Seni seviyorum?

» Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye.

» Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle: ?kırdım seni ama inan çok üzgünüm. Bugün için özür dilerim. İstediğim tek şey beni affetmen ve yine eskisi gibi olmamız.?

» Yaptığım hatadan dolayı özür diler, bundan sonra böyle bir hatanın tekrar etmeyeceğine bildirerek, özürlerimin kabul edilmesini temenni ederim. Saygılarımla?

» Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim?

» Mesajım yüreğimin en derin köşesinden geliyor? Bu nedenle şaka mı yapıyor diye düşünme sevdiğim? Kırgınlıklar kalksın istiyorum biriciğim. Özürlerimi kabul et!

» Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor. Yok nafile uyku tutmuyor. Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda.Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim. Bu nedenle tüm kalbimle özür diliyorum! Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim? Seni seviyorum!

» Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin. Birtaneciğim seni çok seviyorum?

» Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum… Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum. Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?

» Bilirsin bir karıncayı bile incitmem… Seni de incitmek istemedim, inan ki istemeden oldu. Çok ama çok özür diliyorum senden.

» Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep oluyor. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar ve senden bir kereliğine olsun beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Seni çok seviyorum.

» Merhaba, öncelikle sizden özür dilemek istiyorum. Çünkü; bugün olanlar hiç kimsenin kolayca kabul edemeyeceği şeylerdi. Ancak size karşı duygularım çok yoğun ve sizinle sıkça görüşmek isteğindeyim… Eğer özürlerimi kabul eder ve bana bir şans daha verirseniz, lütfen olumlu bir mesaj gönderin!

» Geçmişte yaşadığımız tüm kırgınlıklar için özür diliyorum senden?

» Özür dilerim seni aramadığım için. Özür dilerim sensiz gitmek zorunda kaldığım için. Özür dilerim seni orda beklettiğim için. Yaptığım her yanlış için özür dilerim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder