kibar mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 08:15

» Bir Bayanı Mutlu Etmek için gerçekçi Olmak Gerekir Ve Gözlerine Bakarak Konuşmak Gerekir.

» Kibar Bi Erkek Herzaman önceliği Bayanlara Verir.

» Kibar Olmak için Karakter Yapınızın Bayanlara Anlayış Göstermesi Lazım.

» Bir Erkek Bir Bayana Nekadar Alçak GönüLLü Olabiliyorsa Kibarda Olmalıdır.

» Kibar Erkek Yaptığı Hareketlerle etrafındakilerin iLgisini Çekmelidir.

» Seninle Bakıyorum Benliğime Çok Değişimler Gördüm Kendimde Artık Kibar Biriyim Sayende.

» Yüzündeki Güzellik gibi Huyun Suyunda Hareketlerindeki Nazik Ve Kibar Seni Seviyorum Sonuna Kadar.

» O kadar kibar gülüyorsunki kırılacaksın diye korkuyorum aşkım

» Senin Gibi Kibar Olmak için Karakterimi yeniliyorum Bebeğim

» Seni Görünce kaba bedenim yumuşar agresif yüreğim sakinleşir dengesiz karakterim kibarlaşır aşkım.

» Seni Ben Sakız Sözlerle Değil Kibar Mesajlarle besliyorum Biriciğim.

» Kırmızılar içinde çok kibar görünüyorsun bebeğim siyahlar içinde matem duygularla üzüyorsun beni.

» Bugün Hayat Seninle Güzel Duygularım Seninle Şen Ve mutlu Hayalin Gözümün önünde Zerafet ile dans ediyor senin düşününce aşkı anlıyorum bebeğim.

» Güzel gülüşün sıcak gülüşün samimi duyguların ve içten gelen sıcak sözlerinle hayatıma anlam katıyorsun zerafetinle etrafı büyülüyorsun aşkım.

» Seni Sevmek Asi Duygulara Hükmetmek gibidr sesini dinlemek dünya gürültüsüne rest çekmek gibidir sana aşık olmak cenneti görmek gibidir sevgilim.

» Biz Kaba Değildik Olmadık Asla!!! herzaman kibardık Ama Senin Kaba Düşüncelerin Kibarlığımızıda Elimizden Aldı.

» Seninle Seni yaşamak Yalan Dünyadan Kısa Süreliğine uzaklaşmak gibi bir şet benim için ahu gözlüm.

» Bugünü yaşıyorsam senin için yarını yaşıyacaksam senin için gelecek için yaşayacaksam ikimiz için sevgimiz için yaşayacağım sevgilim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder