ufak mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:44

Ben bir Nokta Olsamda Sözlerim Daima Sana Olucak Bunu Bil..

» Hayatın içinde ufacık bir anlam kazanmaya çalışıyorum, sende benimle hayata anlam olmak istermisin?

» Anlamsız Hayatımın tek Anlamlı Yönüsün.

» Ben Seninle Ağlamak için değil gülmek için hayatı sevdim.

» Ne kadar Ağlatırsan Okadar Ağlarsın günün birinde unutma bunları!

» Ben hayatı Kendime Değil Sana Güvenerek yazdım şimdi seni bekliyorum gülüm.

» Sen Bomboş odamın içindeki Melodisin seninle mutlu oluyorum seni dinleyince gülüyorum.

» Tut beni çek kendine hayata inat olsun gülelim umutlarımızın yarınlarına birlikte gidelim.

» Hayatımdaki tek doğrusun hayatımda asla yanlış olmadın olmayacaksın.

» Ben Seni Ufak Dugularımla Sevdik Minik ümitlerimle Sana Kalbimi verdim Şimdi Dev Gibi Bir Aşk besliyorum Sana Karşı.

» Ufacık ümitlerimin en büyük yarınlarısın.

» Minik kalbimin ufacık prensesisin.

» Ufak dünyamın büyük aşkısın.

» Ufaklık aşkımsın şimdi hayatımın anlamısın.

» Ufacık bir çocukken nasıl sevdiysem seni şimdide öyle seviyorum affet beni.

» Ufak ellerini özledim minik kalbinin aşk çığlıklarını özledim ben sadece seni özledim.

» Kararmış hayatımın beyaz noktası oldun.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder