sıcak mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 00:26

» O Kadar Sıcak Bakıyorsunki Bana Seni Görünce Buz Kalbim Eriyor Anında.

» Kime niyet kime kısmet sevdim Seni bir kere affet.

» Yollar uzun olsada biticek bu beden senin yaşadığın sürece hep seninle gelicek.

» Kimse bana senin kadar yakın olmadı bu yalan dünyada gerçek sevgiyi göstermedi senin kadar aşkım.

» Seni o kadar çok seviyorumki sıcacık kalbin beni eritiyor gözlerine baktığımda kalbini görmek zor olmuyor sevdiğim.

» Herkez yalan Olabilir ama Sen hayatımdaki tek gerçeğimsin prensesim

» Hayata Küsücek kadar derdim olmadı gidersen hayatımdan o zaman hayatla barışmak için nedenler arıyacağım

» Herşey bom boş sen yokken içimdeki tek gerçeksin beni benden alan tek olağan üstü varlıksın

» Seninle zaman geçmesin hayatım dursun o an seni yaşayayım birtanem..

» Yüzünde gördüm hayatı sesinle yaşadım bu dünyayı gülüşünle mutluyum artık sensiz olamam

» Aşkın en güzelini yaşamak bu olsa gerek sensiz kaldığımda telefonumda resimlerine bakıp konuşurum hayalinle birtanem

» Sıcacık sözlerinle kalbimi feth ettin temiz duygularınla beni bağladın ben mecburum sana bunu anla birtanem

» Gözlerindeki ışık yok bu dünyada seviyorum seni ve seveceğim ömrüm boyunca.

» Seninleyken kimseyi görmez gözlerim yaşayan herkez ölür benim için sadece sen ve ben kalırız dünyada senin yanında.

» Kimi sevdiğini sözlere kimi şarkılara koyar ben seni kalbime bedenime ruhuma yazdım ilham oldun hayatıma Bu Sözlerim Sana Birtanem Seviyorum Seni Bunu unutma

» Sonbahar Ayrılığını Tatmasın ellerimiz Bir bir elmanın yarısıyız ayrı olamayız ayrılırsak olmayız.

» Ketçap ve mayonez gibiyiz birbirimizin tadını tamamlıyoruz aşkım

» Sen benim bu hayatta vaz geçemeyeceğim ölüme yanında güleceğim tek varlığımsın hayatım

Comments Posted (0)

Yorum Gönder