yeni aşk sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:06

» Seni Ben Beyaz Dünyandam Sevdim Aşkım Şimdi karanlık Dünyamda Senin ıŞığını Bekliyorum.

» Sensizlik yaşamakmı Sanıyorsun? Sensizlik Hayatmı Sanıyorsun? Seni Sevmek benim Kaderim Yaşamak Halayim Bunu Unutma Aşkım.

» Gül Yüzünü Öpmeye Kıyamam Seni Kimseyle Paylaşamam Aşkım.Aşkımın Volümünü Açık Bırakıyorum, Dünyayı Rulo Yapıp Cemibe Koyuyorum, Ritüel bir hazla sana bağlanmak istiyorum aşkım

» Bir Tek Günümü Seni Sevmeden geçiremiyorum Aşkım
Hayalin herzaman beynimde Kalbimde Düşüncelerimde, Bir Irmağın Akıntısı Gibi Senden uzaklaşıyorsam Bunun ten Nedeni Seni Daha Çabuk görebilmek Aşkım.

» Beraberliğimizin Finali Sulu Sepken Değil, Sevgi Dolu Olsun Aşkım.

» Beni kaybedeceksin Aşkım Çünkü Cep telefonumu Satıyorum

» Sevda Irmağında Balığa Durdum, Oltama Sen takıldın Bebeğim.

» Seni Seninle Yaşamak varken kader Sensizliği Alnıma Yazdı Aşkım

» Ben Elini Tutmadım, Sen Elimi Tutmadın bence Ele Ele vermeyince Bu Aşk Tutmaz.

» Sevgilim Sen Erişilmeyecek kadar yüksek Bir Dağın Zirvesindeki Koparılmayan Kır Çiçeğimsin Birtanem.

» Senin kalbini Kuşatmak “Viyana Kuşatması” ndanda Zormuş Sevgilim

» Bir Söz Vardır Aşkım Harç Bitti Yapı Paydos , Sen Gittin âşka Paydos

» Aşkım hadi Rol yapmayı Bırak Bir Kalp taşıdığın ortaya Çıksın

» Yalvarırım Aç Artık Sevgini Bana Aşk Şarabını Delice içelim Sevgilim Seninle.

» Seni Bu kadar Sevmenin Cezasını kendime Ödeticeğim Aşkım

» Yalnız Seninle Olduğum Zaman değil, Senden Ayrı kaldığım Zaman Bile Seninle Beraberim Aşkım.

» ” Do You Love Me ” Diye Sorucak olursan, Cevabimin ” yes I Do ” Olacağını Sende Biliyorsun

» Sen Sonsuzluğun Anlamsızlığı içinde vaar oLan Bir Re3alitesin gerçek Aşkım benim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder