janjanlı mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 08:17

» Altımda Araba Gidiyorum hayat Kumarına Fazla Şansını Zorlama Bağlarsın Kolpaya.

» Bizim Havamız Sana Suyumuz Sana Destek Olanlara yeter.

» Fazla Kaptırma Kendini Sanal Aleme Yalan Oluğ Çıkarsın Sözlerinle!

» Sen Rüzgar Gibi Hızlı Olsanda Ben Kasırga gibi Aklını Alırım Korkma

» Aşkı Senden öğreneceğime Trafik Polisinden Motor Dersi Alırım Daha iyi

» Güzel Olsan Ne fayda? Benden Ekmek çıkmaz Sana Kendini zorlama Boşuna.

» Seni Tekniğimle Değil Fikirlerimle Döverim.

» Sosyetik mekanlarda Olmuşsun Kukla Kendini Kaybetmişsin Bir Yalan Sevda Uğruna.

» Gözlerindeki Yaşı Sil Ağlamasını bile beceremiyosun.

» Uçan kaçan Bizden Sorulur, Sürünmeye Çalışma Hayat yolun Kısa Olur.

» Çok Nazlı Gördüm Seni, Alırm Senden O güzelliği.

» Senin Hayatın Dakika uzatmaları oynatırım sana yalvarma boşuna.

» Bir Minik Sevda Kuşuyum Dolanırım Amansızca Kalplerde, Çok Havalı Gördüm Seni Rahat ol Alırım Nefesini.

» 5 Kuruşluk bedenine 10 Kuruş vericem Seni rezil Edicem.

» Yunan Askeri Gibi Durma Karşımda Nefretim Büyüyor Denize Atıcam Senide Sonunda.

» Yatak Odası Gibisin Kiminle Yatıp Kalktığın Belli Değil.

» Sendeki Namus Benim Köpeğimdeki Asaletten Azdır.

» Ezberlediğin Cümleleri Unutturucam Sana

Comments Posted (0)

Yorum Gönder