milli mesajlar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:42

» Damarlarımdaki Kan Gibi Asildir geleceğim Ben Türküm Karşıma Çıkanı ürkütürüm!

» Türkiye Gibi Bir Devlette Yaşadığım için Onurluyum Ne Mutlu Türküm Diyene!

» İlk Değilim Son Hiç Olmayacağım ben türküm Bastığım yeri Okutacağım!

» Türkiyemin milli Marşı Duyulsun Bütün ülKelerde ne Mutlu Türküm Diyene Seviyorum Seni Türkiye!

» Türkün Gücünü Görsün herkez Bileğimizi Bükemez Hiç bir devlet Türkiye Cumhuriyeti Tek Devlet!

» Seni Seviyoruz Türkiye Uğrunda ölmeye Hazırım yeminimle.

» Bir Savaşı Kazanmaz, Ancak inanç ve umutlarla gerçekleşir.

» Özgür bir milletin geleceği özgür düşüncelere bağlıdır.

» Dünyaya Adımız Yayılmış Altın Sözlerle Biz Milliyetçi Bir Devletiz Çekemez Bizi Kimse!

» Ülkemizin Adı Gibi Gururlu Bedenlerimiz, üLkemizin Gücü Gibi Kimse Geriletemez Bizi!

» Yaşadığım Bu topraklarda, Olsun öLümüm, Şerefimle Doğdum şerefimle Ölürüm.

» Ben Milliyetçi türküm herkezle Karıştırma Beni!! Avrupadaki insanlarla Kıyaslama Beni! Ben Gururum için yakarım hepinizi Türküm Ben herzaman İleri!

» Marşımızı Dinletiriz Cihana Aleme Gururla Bayrağımız Yükselsin Bütün Devletlerde Duygularım yoğunlaşır Aklıma Geldikçe Ağlarım ben Türküm Adını Kalbime Kazıdım TÜRKİYEM!

» Senin Gibi Bir Asil Devlet tanımadım tarihte, Dünyaya Okuttuk tarihimizi Hece Hece, Burası Türkiye Milliyetçi Halkın Seninle.

» Atatürkün Sevgisi Ayrıdır Kalbimde Türk, övün, Çalış, Güvendir Sembolüm Durduramaz beni Kimse.

» Havana Suyuna Kurban olurum Yollarına, türkiyeme Canım feda içimdeki Sevda Bambaşka

Comments Posted (0)

Yorum Gönder