aşk mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:24

» Gözlerin nehir,kaşların köprü olsa, tam ortasından geçerken ipler kopsa ve ben yanaklarından süzülüp düşsem dudaklarına; beni öpermisin?yoksa gözyaşı gibi silermisin?.

» Uzaksın Bana Sahipsiz gönlümü almak istemezmisin. Hissetmek istemez misin sevgimi Yazmışım seni her parçama Sigaramın her nefesinde Aldığım her nefeste Kokladığım her çiçekte

» Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin. sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin.uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin. Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım. Öyle çok değerliymiş ki zaman.hep acele etmem bundan, anladım

» Sen hiç denizin dibindeki ormanın yeşilliğini gördünmü sakın bana imkansız deme çünki ben senin gözlerinde ölülerin bile göremediyi cenneti gördüm. O cennette banada küçük bir yer varmı acaba?

» AŞK; Günah olmayacak kadar MASUM, Köle olmayacak kadar ÖZGÜR, Unutulmayacak kadar DERİN, Umulmuyacak kadar YAKIN, Tek başına yaşanamayacak kadar ÖZELDİR.. ÖZELİM OLMAK İSTER MİSİN…

» Ben sende kendımı buldum oysa sense bende başkalarını aradın sen dagdakı kartalı sevdın nereden bılecektın güvercın oldugumu dedım ya adamım sen unutmaya sevdalısın bense sana sevdalı

» Hayatta işlediğimiz hataların çoğu düşünmek gerektiği yerde hislerimizle,
hissetmek gerektiği yerde düşüncelerimizle karar vermemizden kaynaklanır

» Çöldeyim, susuzum. Dudağın bana Leylâ. Kuyularda Yusuf’um. Sözlerin bana Züleyhâ.Yaralar içinde Eyyub’um. Hasretin bana şifâ. Ölüler içinde bir ölüyüm. Ellerin bana musallâ.

» Seni ne kadar seviyorum biliyormusun? söz veripte tutmadıgın günler kadar, beni beklettigin saniyeler kadar,bana sevgiyle bakmadığın an kadar,uykularımı kaçırdığın geceler kadar,sonunda anladım seninde beni ne kadar sevdiğini zalim.

» Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulamayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanamayacak kadar özeldir.

» Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder