eğlenceli yazılar

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:05

KADINLARIN ERKEKLERİ REDDETME BAHANELERİ:

» Seni ağabeyim gibi severim.(Saz heyetinde 14. keman)

» Aramızda bu kadar yaş farkı olmasaydı keşke. (Babam yaşındasın)

» Seni düşünemiyorum. (Çirkinsin)

» Hayatım şu anda karmakarışık. (eve gideceğiz ve eski erkek arkadaşım gelecek,olay çıkacak)

» Bir başkasını seviyorum. (Evde kedimi okşar,pasta börek yerim)

» Aynı işyerinde çalıştığım biriyle çıkamam. (Aslında sadece aynı güneş sisteminde olsak da seninle olmam)

» Sorun senden değil,benden kaynaklanıyor. (sorun senden kaynaklanıyor)

» Şu sıralar kariyerime konsantreyim.(iş yapmak bile seninle olmaktan daha ilginç)

» Sözlüm var. (Seninle beraber olmaktansa her yalanı söylerim)

» Arkadaş kalalım. (Benim yanımda ol da erkek arkadaşlarımın neler yaptıklarını anlatacak bir adamım olsun)

ERKEKLERİN KADINLARI REDDETME BAHANELERİ:

» Seni kızkardeşim gibi severim(çirkinsin)

» Aramızda bu kadar yaş farkı olmasaydı keşke (çirkinsin)

» Seni düşünemiyorum (çirkinsin)

» Hayatım şuanda karmakarışık (çirkinsin)

» Bir başaksını seviyorum (çirkinsin)

» Aynı işyerinde çalıştığım biriyle çıkamam (çirkinsin)

» Sorun senden değil benden (çirkinsin)

» Şu sıaralar kariyerime konsantreyim (çirkinsin)

» Sözlüm var (çirkinsin)

» Arkadaş kalalım (çok ama çok çirkinsin)

Comments Posted (0)

Yorum Gönder