ayrılık mesajları

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:39

» Paketimdeki son sigarayla silahımdaki son kurşunu senin için ayırdım. Seni düşündüğüm zaman son sigarayı yakarım. Seni unuttuğum zaman son kurşunu kafama sıkarım.

» Gülüşüne ömrümü böldüğüm bebişim. Gülümseki kalksın efkarı kalbimin. Yüreğime can gelsin ömrüme bahar. Haydi can dediğim birtanem. Gülümse ben göremesemde hissedeyim.

» Seven çeker acısını sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan söz etme sevmek kim sen kimsin !

» Ölümü yalnızlıktan daha çok sevmişim meğerse… Mezarım beni o gün terkettiğin yerde!

» Benim incimdin. Parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. Ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

» Göz yaşın düşüyorsa yastığına damla damla. Sırtın yaslanıyorsa buz gibi duvarlara, ben alıştıysam hergece ağlamaya sende alışırsın benim gibi.

» Yüreğim illede sen derken senden vazgeçmek zorunda bıraktın beni. Bir kere daha bırakma diyecek gücü bulamadım kendimde.Yine de bilmeni istiyorum benim hala aşka cesaretim var peki ya senin ?

» Ağlıyor musun ? Manası yok. Dünya senin ufak gözyaşlarını göremez. Gözyaşların senin ve insanlığın aptallığını silemez. Gülümse sadece, onlar seni o zaman görecektirler.

» Ey insan ! Dilediğin gibi yaşa ölümü tadacaksın, istediğine sarıl malesef bir gün ayrılacaksın.

» Sordum kendi kendime o da beni severmi diye. Denizdeki yakamoz cevap verdi bana “O sevmesede sevilmeye değer” diye.

» Öyle zor ki yokluğunu yaşamak, akan suyu tutamamak gibi, bir yıldıza ulaşamamak gibi, gözünden uyku akarken uyumamak gibi, tek kurşunla ölmek gibi SENİ ÖZLEMEK.

» Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin.

» Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede.

» Ben bir insanı sevme cesareti gösterdim, sen ise bir “insan olma” cesaretini bile gösteremedin.

» Bilir misin bende paylaşmak nedir ? Nefesin kesilirse al canım senindir. Yolun sonu uçurumsa aşkım, sen geri dön ilk adım benimdir!

» Madem varlığım acı vermiyor sana, madem ki ancak yokluğumda sevgimi hissedebiliyorsun, öyleyse yokluğumla kal sevgili… Madem ki yokluğumla daha mutlusun, o halde yokluk benim bu aşk için büründüğüm son kimlik olsun.

» Bir yudum mutluluğa muhtaç olsanda, boyun eğme kadere, kötülüklere göz yumma. Hüznünle gözlerin dolu dolu olsa da, Duygularını kimseye belli etme Sakın Ağlama.

» An gelir insan gülerken ağlarmış. An gelir göz yaşları sel olur akarmış. İnsan ayrılınca sewdiğinden kahkaha denen maskeyi takarmış.

» Bir gün gruruna kapılıp da bana bakmassan, sonra pişman olup dönmek istersen dönme, çünkü senin grurunun bittiği yerde benim grurum başlar.

» Yanlızlık ömrüm boyunca tanımadağım bir yabancıydı. Şimdilerde onunla beraber yürüyoruz ve her yeni güne iki yalnız, şarkılar yazıyoruz. Yorgunuz. Çok yorgunuz.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder