komik sms sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 10:02

» Atalararimiz zamaninda Orta Asya'dan çikip da ters yöne gitselerdi, simdi Japon olurduk.

» Ask bir pencere gibidir. fazla açarsan havani alirsin.» Kaynanami kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur.» Ask sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir.

» Adamin biri komsuya gitmis hamile kalmis.çünkü komsu kapiya kadar geçirmis.

» Offff... Çok sikildim bu hayatin ikinci kanali yok mu?

» Insanlar AY'a benzer.Kimseye göstermedikleri karanlik bir yüzleri muhakkak vardir.

» Akilli olup dünyanin kahrini çekecegine deli ol dünya senin kahrini çeksin.» Oturarak basariya ulasan tek varlik tavuktur.

» Türküm,Dogruyum, Çaliskanim, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum.

» Saçimi sübürge yaptim elektirik sübürgesi çikti beni terk etti.

» Tanrim kör oldum.Artik kusura bakamiyorum.

» Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azindan kafami dinliyorum.

» Adama sormuslar karinizla ortak bi özelliginiz varmi ? demiski var ayni günde evlendik

» Bi uçurumun kenarindan düssem ve tek dalim sen olsan düsmemek için seni kökünden sökerim.

» Ne yersen ye asit yapar agzinda FALIMA gerek yok zaten disin yok agzinda.

» Erkekler neden kendileri ile ilgilenmeyen bayanlarin pesinden kosarki!Köpeklerin kullanimayacagi otomobillerin pesinden kosmasi gibi!.

» Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim..

» Sen sen ol kapi onünde ask yapma , askin gözü kördür ama komsununki asla

» Sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktim ama konturum bitti.

» Paranin ne önemi var önemli olan miktari.

» Erkekler limona benzer baktikça agzin sulanir yedikçe miden bulanir.

» Kadin hakki diye bir sey yoktur,Çünkü hakki erkek ismidir.

» Kendim için bisey istiyosam namerdin Allah'im Anneme guzel bi gelin nasip et!Aminnnnn

» Eskiden toz pembe hayallerim vardi ;simdi pembesi gitti tozu kaldi

» Dün gece seni o kadar aradimki, Soguk vucuduma dokunmani okadar istedimki , yataga sensiz ve ciplak girmek zorunda kaldim! Nerdeydin canim pijamalarim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder