ağlatan sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:41

» Bestesiz bir şarkının ağlayan mısralarında buldum seni . ağlama sevgilim bu devran döndükçe seveceğim ben seni

» Ağlayan Gözlerim Bir gün Mutlu Olucak Ozaman Sen Ağlıcaksın Benim Mutlu Olduğumu görünce Kahrolacaksın!

» Ağlıyorsam Sebebi Vardır Geceleri resmine Bakıp içiyorsam Bir Sebebi Vardır Herşeyin bir sebebi vardır Sebep Aşksa Herşey Vardır!

» Ağlıyorsa Gözlerim Kurumuş Aşkımızın yeşermesi içindir bebeğim Sen Anlamazsın Ben Anlatıyorum Göz Yaşlarıma Seni.

» Kime Desem Adını Çıkmazlara giriyorum Ağlamak geliyor içimden Zor Tutuyorum kendimi Seni Severken Ağlıyor incilmiş yüreğim.

» Şimdi resmin elimde içiyorum sakince bana dediğin sözler aklıma gelince çıldırıyorum yerimde bu nefreti bana verdin ya lanetim senin olsun.

» Ağlayan Gecelerimin Melodisi Oldunmu Hiç? Ağlayan Gözlerimi Sildinmi Hiç? Ağlatmak içinmi Buldun Beni insafsız!

» Bir Sonraki Sessizliğim Senin için güzelim Zamansız gelen Ayrılıklar Kalbimi Yaralar Ağlayan gözlerim elbet birgün Aşk Acısı için değil Hayat Acısı için Ağlar.

» Ben Sana Kalbimi Değil Hayatımı verdim ben Sana Yarınımı Değil Umutlarımı Verdim Ben Sana Adımı Değil Sevgimi verdim insafsız!

» Gül şimdi Ağlayan Gözlerime Bakarak gül! Yarınların için gü Çektiğim Acılar için gü Sen hep gül Beni Düşünme Gülüm…

» Ben hayata Adınla Başladım Sevginle gözlerimi Açtım, Şimdi Sevginle Ağlıyorum Adından nefret Duyuyorum.

» Bir gün Ölürsem haberim Sana Gelirse Mezarımın başına Sakın Gelme Sadece Elini Kalbine Koy Ve özür dile belki ozaman mutlu olurum.

» Sıkıyor içimi bir parçan nefes alamıyorum o an! Ağlayan gözlerim Oldu Duman beni kendi Halime Bırak Oldun Artık Yalan!

» Biliyorum Sen bir meleksin Fakat Yanlış Sınıftasın Sen Sadece Bir Şeytansın!

» Geçirdiğimiz günlerde güldüğümüz yerlerde şimdi hazan rüzgarları esiyor gidiyorum rüzgarın estiği yere.

» Bırak hayatım Bana kalsın Al Anılar Sende Kalsın ver Sevgimi belki ozaman Anlarsın!

» Uykusuz gecelerimde göz yaşlarımla yazdım adını kalbime güneşsiz günlerimde kanımla suladım resimlerimizi yeniden gelirsin diye!

» Ben ölümüne Sevdim Seni Sen öLümden kaçtın benim için Ben Sadece öLümü Sevmişim Senin için!

» Hadi git Durma eller anlar belki değerini benden ayrılınca bendeki değerin yok artık bunu unutma eller değerini bulsun belki mutlu olursun!

» Ağlayan Kalbime Yoktur derman sensiz kaldım dinlermiyor gönül ferman adını aldığımda ağzıma sözlerim ağlar o anda seviyorum seni bunu unutma!

» İhanete uğramış kalbim buruk olsada nefretim peşinden gelicek bunu unutma nereye gidersen git lanet ettiğim herşey üstüne gelicek.

» Eski anılarla değil yeni nefretlerimle seviyorum seni sanmaki unutmadım seni kalbimdeki nefret unutmuyor seni!

» Güzel Olsanda Kalmaz Bu Dünya Mecnun Olsanda Güvenmem Artık Sana Artık herkez Kendi yoluna Ben Sectim yolumu Sana Elveda!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder