can yakıcı sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:56

» Benim Eziyetim Kendime, ortak olmak istemiyosan,Bye Bye.

» Sevmem Seni Güzelim kalbim parçalandı Bu Defa Sevmem Seni Güzelim Aldattın Beni!

» Senden Adam Olmaz Ama Sensizde Olmaz

» Seni Sen Olarak Görüyordm Sevdiğim Zamanlar, Şimdi Seni Şeytan Olarak Görüyorum Beni ALdattığın Günden itibaren!

» Tek Derdim Yalnızlık Bebeğim, Tek Sebebim Sensin Sevdiğim.

» Yalnızlık Kimine Güzel Kimine Göre özeL, Sana Sevgiyi verdim Artık Ne özelim nede tüzelim.

» Kimileri Vardır Aşkın En Yücesine Lâyıktır, Kimileri Vardır Aşkın En yücesini Versende Aşşağılıktır.

» Yoluma Çıkma Sakın Çarparım, Bana Şekil yapma Sakın Kalbini Kırarım.

» Ben Asii’yim Kimseye Boyun Eğmem! Hırçınım Kimseyi Dinlemem! Ben Buyum! Seversen Beni Böyle Sev! Sevme Sanki Seninle Doğdum!

» Can Yakan Sözlerin Parçaladı Bedenimi Şimdi Canım yanmaz Artık Alıştırdın Beni.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder