cep sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:23

» Cep telefonumda Numaran Kalbimde Adın bedenimde Aşkın Var Bunu Unutma

» Sana Canım Feda Olsun Sana cep telefonum Feda Olsun Sen iste yeterki hayatı Şebekesiz Yaşıyayım

» Cep telefonun Olucağına Derdin Olsun Daha iyi

» Artık Cep telefonları Cepte Değil Elde Geziyor herkez Birbirine Artislik yapıyor telefonla

» Yeni Aldığım Cep telefonumla Sana En Güzel mesajları Yazıcağım Aşkım Söz veriyorum

» Aşkın Tadını Almak için Sevdim Seni Aşkın Suyundan içmek için tuttum Ellerini.

» Saçlarım Aşkının Derdiyle Dökülsede Seviyorum Seni

» Yolumda ismin yazılı Cep telefonumda Mesajların Saklı, Hatıraların Kalbimde, resmine Bakarak Avuturum kendimi bebeğim.

» Seni Severken Hiç Yorulmadım Bunu Unutma! Seninle ölene kadar Aşkınla Savaşacağım!

» Bir Mesaj Kadar uzaksın Bana, Mesajlarımla Aşkımı Anlatamam Sana Sözlerimde yetmez içimdeki Sevdaya.

» Yalnız Kalma RahatLa Ac bi Cola Mesaj yazmaya Başla

» Seninle Okadar birbirimize Uyuyoruzki ketcapLa Mayonezin Birleşmesi Gibiyiz SeninLe Aşkım

» Çikolata ile Sütün Birleşimiyle Oluşan Sütlü Çikolata tadındasın Biriciğim

» Seninle bu yolda Yürümek istemiyorum Aşkım SeninLe Bu yolda Koşmak istiyorum Senin yanında Durduramıyorum kendimi

» Cep telefonum Olsada param yok Kontur Almaya, Seviyorum Seni 250 Kontur Yollasana bana

Comments Posted (0)

Yorum Gönder