dramatik sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:54

» Ne Sonsuzluklarda Kayboldum Sen Sevgiler içinde Savaşlara girdim Ama Sonum Böyle Hüsran Olmamıştı Sayende Hüzünlere Bıraktım gençliğimi.

» Dramatik Bir Sevgi Benimkisi Karşılıksız Bir Umut Kapısında Dilenci Oldum Yalnızlık Dolu Bir Beden Bıraktın Arkanda.

» Lanet Ediyorum Sevgine Seni Tanıdığım günlere Zamanlara Aylara Yıllara Seni Sevmek Sensizlik Olucakmış bilmemişim!

» Arkadaşındır Bazen Seni Bitiren Dostundur Bazen Çıkmazlar önüne Sokan Seni Birde Sensin Beni Çaresizlikler içine düşüren.

» Gözlerimi Kapatınca Güzel Anılar Geliyor Aklıma Muziklerde Anlıyorum Hayatı Sen Sadece Boşzamanlarımda Kaldın Sen Bir Hayal ürünüsün Artık benim için.

» Hayata Dair Bir anlamım Kalmadı Yaşam içerisinde Bir Dalım yok Artık Sensizlikle Kaldım Odamda Sensizlikle öLücem Yalanlar Arasında.

» Yaşamak için Sebebim Vardı Oda En Arkadaşıma gitti.

» Dön Nasıl kimleysen Dön Beni Biraz Sevdiysen insafsız Sevgili.

» Sözlerim Kadar Hayatımda Dramatik Bu Dünyada Sensiz Yaşanan Zamanlarda Nefretim Vuruyor Yazılarıma.

» O kadar Çok Heybetli Bir Yaşantım Olmadı Bu Dünyada ölümü Bekledim Sensizliğin Kucağında.

» Yok Olmak = Sensiz Kalmak, Artık Alıştım Dramatik Sevgilerin Dramatik Sonlarına.

» Ne kadar Uzaklaşsamda Bu hayattan Geliyor Buruyor Beni Tükenmiş kalbimin Dramatik Atışları.

» İlgisiz Sevginin Sonu Ayrılık iLetişimsiz bir iLişkinin Sonu Dramatik Ayrılıktır.

» Hayat Acısıyla tatlısıyla Güzeldir Acı Olan Sözler Bile Bazen Tatlı gelir insana.

» Kim Bilir Belki Bu Hayatta Blamadığım Huzuru Kabirde Bulurum, Kim Bilir Kabirde Bulamayacağım Huzuru Seninle Bulurum Yada Sensiz Bulurum.

» Hayat Bir Boşluğum içinde kaybolmak en kötü,süde bu boşlukta seninde yanımda Olmaman

» Cehennemin Ateşi Artık Bırakmaz beni Cennet Yüzlüm Sen Benden Gittin gideli.

» Dramatik Aşkların Son Bulacağı Bir Dünya istiyorum Artık!

» Sana Baktıkça Kendime Acıyorum kendime Acıdıkça Sana Lanet Ediyorum.

» Gülüşün Ne kadar beni Mutlu Ediyorsa Sözlerinde Hayatımı Dramatik Bir Hale Sokuyor.

» Bu Gidişlerin Bir Anlamı Olmalı uykusuz Kaldığım Zamanların Sonu Böyle Dramatik Olmamalı.

» Ya Sev Beni Yalansız yada yalansız oL Söyle Gerçekleri Olumsuz Dramatik Hayatımıza.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder