düşündürücü sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , , | Posted on 16:47

Yaptığın iyilikleri içinde tutma bırak başkalrı bu iyilikleri görsün.

» Ben Aşkım için çekmişim bu fedakarlığı şimdi bu gidişlerin sebebpsiz çekişlerin neden?

» Sana sevgi Sözleri Söylerken mutluluğa bir kaç adım kalmışken bu aciz küçük nefretleri söylemek hoşunamı gidiyor gözlerime bakıp?

» Seni Ben Gözlerimle Değil kalbimle Sevdim Sen Bunu Hak ettinmi Hiç Sordunmu kendine?

» Ben Hayatı Boş Duvarlar Arasında Değil Sana beslediğim Duygularla Yaşıyorum Hiç Bunu Düşündünmü?

» Sana Düşündürücü Sorular değil Herzaman Aydınlatıcı Cevaplar Olmak istedim hayatında Ama Sen Hep kaçtın Cevap vereceğim o güzel anlarda Şimdi Bana Neden Diye Sorma.

» Ben bir sorun değil ben hayatıma cevap olmak istiyorum ben nedenleri değil nedensiz gidişleri öğrenmek istiyorum.

» Hayattaki Acılar Bir Şekilde teseli Edilir, Ya bana Söylediğin Sözler Sence teselli Edilcek Sözlermi?

» Rahatsız Oluyorsan Hayatımdan Vururum Kendimi Durmam Bir An yeterki Bana inan Seni Seviyorum.

» Hiç bir zaman sana karşı soğuk olmadı bu can hep uzatılmış dakikaları oynadın benimle aslında sen benim hayatımla oynadın beni düşüncelere bıraktın.

» Hayatta Yapmış Olduğum Hataların Anısını ağlayarak çekiyorum, peki sen ağlayarak hiç bu anıları çektinmi benim gibi sevdinmi?

» Seni Kalbimin içinde Aşk ve Sevgi ile besledim peki sen bundan bi habermiydin?

» Bugün Hayatı ve Seni Kıyasladım Acaba Hangisi Daha Sıcak Diye Düşündüm hayat Ağır Basıyor duygularıma Sen Sadece Düşüncemde Kalmış Bir Alışkanlık Olmuşsun.

» Gitmek istiyorsan hayatımdan neden? diye sormam! gidiceksen hayatımdan haberizce git sorularınla bırakma beni.

» Nasıl Seviyorsam Seni Duygularımı O şekilde Kontrol Etmesini Bilirim Sen benim için Nesin Sordunmu kendine Bunu?

» Uçsuz Bucaksız Sevgilerin sadece 1 adımlık insanı olmuşsun.

» Sen Kendini Düşünen Sorumsuz Duygularının Mahkumu olmuş Bir insansın Nedenleri Kendinde Aramalısın.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder