harbi sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:39

» Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

» Bizler umutsuzluğun olduğu yerde,umudumuzu kaybetmeden yürümeyi biliriz. Her yürüdüğümüz yolda Çakıllar,her durduğumuz yerde Çakallar olsa ne yazar!Ya ölümüne Severiz,yada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz

» Bizi anlatan şiirler yazılmadı henüz.Çünkü biz dünyanın oyununda,hayatın acımasızlığında ve de sevdiklerimizin baygın bakışlarında unutulduk

» Dünün Hatasını Bana Sormayın; DoĞruya yanlışa Kafanızı Takmayın, ßakın Dalganıza Canımı Sıkmayın.

» Biz kimmiyiz;geceleri sokaklarda serseri,gündüzleri evlerde uyuyan güzel,korakolda tam bir efendi,mahallede ise en gürültülü apartman sakini

» Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir ama Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

» Suskunlugum asaletimdir her lafa verilcek bir cevabım var ama lafa bakarım laf mı diye bide söyleyene bakarım adam mı diye!

» Sözlerin büyük, yüreğin küçük! Hataların yanlışların ç,doğruların y! Bir şeyleri göklere çıkartıp mutluyum sanıyorsun..Kendine göre şanslı, bana göreyse zavallısın!

» Hayat düşündüğün kadar güzel,gördüğün gibi tatlı değildir.Gerçekler bir gün gözünün önüne geldiğinde,pembenin kara sevdanın yara,arkadaşlığın ise palavra olduğunu anlarsın!

» Kurtlar vadisne özenip rajon kesenin sagır odaya özenim ajan olmaya çalışanın kaybolan yıllara özenip beline silah takanın bizde sokaklara özenip piskopat takılırız.

» Doğduğum kusurdu yaşantım hata ben isyan ederim böyle hayata.

» Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.

» Biz her ne kadar loş ışık altında mini etekli kızlarla dans etmeyi bilmesekte mahalle köşelerinde yağmur altında delikanlınca sewmesini herkesten daha iyi biliriz.

» Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazoLara birşey oLmaz yalniz cicekler solar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşin kalbi yoktur ama onu bile yoksun sarar.

» Aşk’ın bir masal kitabı vardır,yaşananlar farklı olsada hep aynıdır. Eksik olan tek son sayfadır;O nuda yaşayanlar yazmalıdır

» Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

» Her gülen yüzü sanma bahtiyar her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı var

» Bilmesekte Zengin çocukları gibi parlak taşların üzerinde dans etmeyi elbette biliriz Allah’ına Kadar Delikanlı Gibi Sevmeyi

» Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum

» Beni yüreklendrecek bir söz söle şehrin tutsaklarına salayım kalbimden beni yüreklendirecek bir söz söle kurşunu kafama sıkayım öylesine

» Eskiden olsa arkandan bakar ağlardım,şimdi arkama bile bakmam.Eskiden uğruna dünyaları yakardım,şimdi bir kibrit bile çakmam.

» Sen Benim Adımı Bile Anamazsın; bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!

» Ben Büyük Rüzgarların Adamıyım Benim Sevdalarımda Büyük Olur Öfkelerimde Ben Seversem Destan Kızarsam Katliam Olur.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder