içten sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:04

» Can alıcı sözlerin yürek yakıcı gözlerin seviyorum seni senin bir sözünle canım bedenimden çıkar mutluluğa uçar aşkım.

» Uzak kalma bana seviyorum seni ne olur anla içimden gelen sözleri söylemek istiyorum sana bak gözlerime seviyorum de bana.

» İçten gelen bir sevgi benimkisi duygularım katıksız saf sana aşık bu bendeki serseri biriciğim.

» Hayatımda Tanıdığım en güzel insansın hayatımda tanıyacağım son insansın ve hayatımdaki en içten sıcak insansın.

» Durduramaz Kimse içimdeki seni Seviyorum Seni varmı Ötesi?

» Güzel duygularla besliyorum içimdeki seni, seviyorum aklımdaki seni ve seviyorum kalbimdeki seni, sen bendenimde bir sen oldun kopamıyorum Sende illede sen!

» Ağladığımda Gözyaşım gibisin Dudaklarıma Süzülürsün, Güldüğümde Sevincimsin Yüzümdeki Yumuşaklıksın, Sinirlendiğimde Deli Yüreğimin Asi Duygularısın Ve Snei Gördüğümde Ben Koyu Bir Aşk Kölesiyim Senin için.

» Yaramaz Kalbim Seninle Uslandı, Sevmek nedir öğrendi Seni Seviyorum Derken Daha Hızlı Atmasını Sevgi üretmesini öğrendi.

» Dünya seninle güzel sensiz boş, hayatı seninle yaşpamayı seviyorum sensiz bitkisel hayata girmiş gibi oluyorum seninle Sevmeyi Seviyorum Sevgiler Seninle Daha Güzel Geliyor Yüreğime.

» Gözyaşı ile biticek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım.

» Sen hayal Değilsin benim için Sen Benim için teksin Seninle bütün oluyorum Seninle gülüyorum hayata.

» Aşkı Sordum kalbime Sen Dedi Yalnızlığı Sordum bedenime Asla Kabul etmem Dedi Ölüme Sordum Kendimi Sensizlik Dedi.

» Beyaz hayatımda parlak bir geleceksin yanımda birtanem, sen bir ışıksın ve seninle yolumu buluyorum yarınlarımda sevdiğim.

» Ceylan gibi bakışların beni kalbimden vuruyor o gözlerin yokmu o gözlerin ela gözlerin beni benden alıyor bebeğim.

» Gülüşün yeter bana bir anlık mutlu OLmak değil o gülüşün benim için bir ömürlük bebeğim.. gülüşünle içim ısınır sözlerinle dünyam yeniden aşk melodileri dinler senin sayende bebeğim.

» Sana Ne Sözler Yazmak istiyorum Ama Seni Sözlerle ifade edemiyorum Sana Ne şiirler Yazdım Ama Sen olunca Hepsi Kafiyesiz Kalıyor,

» Saçma Hayatımda, Saçmalıklar içinde Kalmışken Senin Düzgün Duygularınla Saçmalayan Saçmalıkları Attım, Seninle Dügün Bir Hayata Başladım.

» Bir Sen gel hayatıma Başka KiMSe gelmesin Birtanem, Haaa Birde Azrail gelsin oda Bu Dünyadaki tek Gerçeğimiz Olsun Aşkımızdan Sonra.

» Çok Seviyorum Seni Çok içimde Garip Bir Duygu Anlayan yok, ismini yazdım Kalbime artık Kalbimde ismin çok derinlerde, Sen benim En Derinden Sevdiğim Tek Kişisin bebeğim.

» Yalan Dünyadaki tek Gerçeğim Olmak için Hoş geldin Sevdiğim, Sen Yalanların içinde gerçek Bütün çirkinliklerin Arasında En güzel insansın.

» Ben kalbimi Sana veririm Düşünmeden ben geleceğimi Sana Adarım Hiç kimseyi dinlemeden Sen benim Sevdiğim Sen Benim Dilberimsin..

Comments Posted (0)

Yorum Gönder