iğneli sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:18

» İsyanim Kalbine Değil Kalbi Olupta Sevemeyenlere!

» Senin Gibi Olmak Vardı Ama ALLAH ım Beni insan oLarak yarattı!

» Yalnızlık benim Saltanatımdır, Acıların içinde Tek Kralım!

» Asalet Boyda Değil Soydadır, incelik Belde Değil Dildedir, Doğruluk Sözde Değil Özdedir, Namus 2 Bacak Arasında Değil Yürektedir

» Ne Sevdim Nede Sevildim Bu Dünyaya Tek Geldim tek Giderim.

» İnsanların Birbirini Tanıması için En iyi Zaman, Ayrılmalarına En Yakın Zamandır

» Kimseye Ait olmam herkeze Sahip Olurum!

» İstanbullu Değiliz Altımızda Ferrari Olsun, Antalyalı Değiliz Kolumuzda Yabancı Manitamız Olsun, Bırakta Bizim Kafamız Güzel Olsun

» Benim Gözümde Adam Gibi Adma OLanlar Yazsın Diğerlerini Vaktimi Çalmasın.

» Her Geçen Gün Biraz Daha Acıyor Canım, Her Geçen Gün Biraz Daha Kan Kaybediyor Hayellerim

» Beni unutmayı kabulleneni ben hayatımdan silerim..

» Oruçluyken ölen insan, Kıyamete Kadar Oruç Tutmuş Gibi Sevap Yazılır

» Geri gelme Bana Canın Sağolsun Sevme Beni Belki yenisini Bulursun ben Başka Kalplerdeyim Buda Sana imza Olsun.

» İnzivaya Çekilen Şu Deli Yüreğimin Hüzün Dolu Tetiğini Çoktan Çektim

» Ezebere sevgi sözleri söyleme bana orjinal duygularımla geldim sana.

» Bilekler Kan içinde, Dişler Kenetli, Ayaklar Çıplak. ipek Halıya Benzeyen Bu Toprak Bu Cehennem Bu Cennet Bizim

» Git Gidebildiğin kadar uzaklara Adım Kulaklarında Çınlıcak Beni Hiç Bir şekilde KaLbin Unutamıcak!

» Yalakalık Kadar Kötü Olan Bişe Varsa O da Sensin

» Sevgiyi Çekinerek Yaşayacağıma Sevgiyi Dert Olarak çekerim öyle Yaşarım!

» Gül Nedir Ki.? Solar Gider, Ateş Nedir Ki.? Söner Gider, Ama Sana Sevgim Sonsuzdur Ancak Mezarda Biter

» Ben insanın güzelliğine değil hayatına önem veririm.

» Sen Benim Hayatımda Piyon’sun Kaybedersem 2 Paun’ım Gider,Ben Senin Hayatında Şah’ım Beni Kaybedersen Oyun Biter

» Sen Başkası Olma Kendin Olki Seni Sana Sorsunlar.

» Bu Vatan’ın Ekmeğini Yediğimiz Gibi,Uğruna Kurşun Yemesinide Biliriz

» Hastayı ALLAH iyi eder parayı doktor alır

» Yirmi Yaşında istek, Otuz Yaşında Zeka, Kırk Yaşında Akıl Önemlidir

» Parayı aydan uzak tutun gitmediği bitek orası kaldı

» Kopya Çekmek Aslında Bir Sanattır Ama Nedense öğretmenle Bu Sanattan Anlamıyor

» Bir Sevda Eyleyeceğim Asla Beni Terketmeyen Bir Gün Sırtımdan Vurarak Bırakıp Beni Gitmeyen

» Ben Seni Seven Budala Sen iSe Sevgime Layık Olmayan Bir ukalasın!

» 2 Şey Akıl Hafifliğini Gösterir. Söylenecek Yerde Susmak, Susacak Yerde Söylemek!

» Tüm Güzel Umutlarım Suya Düştü Ama Boğulmadılar Sahil Güvenlikte 3 Sene Eğitim Aldılar

Comments Posted (0)

Yorum Gönder